تورهای گردشگری شهر تهران یک گام خیلی مثبت در جهت معرفی مکان های تاریخی و فرهنگی تهران به شهروندان و یک رویکرد مناسب اقتصادی برای اشتغالزایی و کار آفرینی بودند.

مهدی گلمکانی مدیر کل سلامت شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تورهای نوروزی تهران گردی از چند جهت در زندگی شهروندان تاثیر مثبت دارند.
وی تصریح کرد: یکی اینکه ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی ، مذهبی و هنری که در سطح شهر تهران وجود داشته‌اند و ممکن است از چشم شهروندان دور مانده باشد به آنها معرفی می کند.
 گلکمانی‌ با اشاره به استفاده از تور لیدهای‌ حرفه‌ای در تورهای تهران گردی نوروزی گفت: توضیحات مفصل و کامل راهنما های تور بسیار به شهروندان کمک می کند تا با آشنایی با هویت و تاریخ اماکن شهری به اهمیت آنها پی ببرند.
وی در عین حال با اشاره به ارزش اقتصادی گردشگری گفت: در کنار آشنایی با هویت شهر تورهای گردشگری شهر تهران گام مثبتی در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی است که می‌تواند به اقتصاد شهر تهران کمک کند.
مدیر‌کل سلامت شهرداری تهران که خود یکی از گردشگرانی بوده است که در طول تعطیلات نوروز از خدمات گردشگری شهرداری بهره برده است خاطر نشان کرد: در مسیر توری که من از آن استفاده کردم اماکن خیلی معمولی و ساده‌ای قرار داشت که ممکن بود در حالت عادی تورهای گردشگری نوروزی شهرداری تهران بین روزهای دوم تا 16 فروردین ماه جاری اجرا شدند و با پشت سر گذاشتن بخشی از اهداف تعیین شده خود نشان دادند که قدم اول این طرح و استفاده از ظرفیت‌های مکمل بخش عمومی به نمایندگی شهرداری تهران بخش خصوصی با حضور گسترده آژانس های مسافرتی و مجریان تورها می تواند در توسعه گردشگری به خصوص تهران گردی تحولی جدی ایجاد کند./ل
برچسب ها: تور ، تهران ، گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار