نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مانند همیشه نه‌تنها در ایجاد حماسه باید بیشترین تأثیر را داشته باشد، بلکه در جریان‌سازی نیز باید مؤثر عمل کند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی در نشست کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین در سالن 5 آذر با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج تاکید کرد: بار سنگین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر دوش بسیج و بسیجیان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری اظهار کرد: در حماسه سیاسی، بسیج باید محور باشد. اینکه دشمنان از بسیج انتظار خنثی بودن داشته باشند و حتی برخی در داخل نیز به آن نیز دامن بزنند، خیانت به امام راحل و امام حاضر و نیز انقلاب است.

تویسرکانی با تاکید بر عزم راسخ بسیجیان جهت ایفای نقش مؤثر در عرصه سیاسی پیش رو تصریح کرد: ما بسیج هستیم و با افتخار می‌گوییم از اصولگرایی حمایت می‌کنیم؛ البته اصولگرایی با اصولگرایان تفاوت دارد. اصولگرایی یعنی اعتقاد و التزام عملی به اسلام، قانون اساسی، آرمانهای امام(ره)، شهدا و التزام عملی به ولایت فقیه.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ادامه داد: بسیج به هیچ‌وجه وارد مصداق نشده و نخواهد شد و فقط گفتمان امام راحل و امام حاضر را تبیین می‌کنیم. اگر چهارچوب‌های بیان شده از سوی ولایت، نظیر داشتن قوت‌های دولت فعلی و عدم ضعف‌های آن را بدون حب و بغض تبیین کنیم، یعنی بتوان جلوی افراط و تفریط سیاسی را گرفت، آن وقت زمینه انتخاب اصلح توسط مردم فراهم می‌شود.

وی با اشاره به مساله حماسه اقتصادی نیز اظهار کرد: در بحث حماسه اقتصادی نیز شاهد برنامه‌ریزی و تلاش جهادگونه بسیج با محوریت بسیج سازندگی بوده‌ایم که مطمئنا در سال جاری شاهد به بارنشستن این زحمات خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، مستضعفین ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار