فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر معروف به «نامردها» و كشف هشت كیلو گرم هروئین در منطقه مركزی شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از  جام جم، فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران گفت: در پی كسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت گسترده یك باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به «نامردها» به سركردگی شخصی به نام «ب . ر» در منطقه مركزی شهرستان ورامین، موضوع بصورت ویژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: كار اطلاعاتی ماموران پرونده حكایت از آن داشت، اعضای باند مذكور به سركردگی نفر دوم باند معروف به «م – موشی» پس از تهیه مقادیر قابل توجهی هروئین از استان های غربی كشور و بارگیری محموله در یكدستگاه خودرو 405 در مسیر شهر ورامین در حركت می باشند.

سرهنگ سیروس فتحی اظهارداشت: در این راستا با كنترل مسیر تردد قاچاقچیان، اكیپ هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد ورامین و كلانتری 18 قرچك با ایجاد ایست و بازرسی در پلیس راه قرچك مستقر شده كه پس از مدتی در ساعت سه بامداد روز گذشته خودرو تحت تعقیب شناسایی و علیرغم عدم توجه سرنشینان به فرمان پلیس، طی یك درگیری مسلحانه خودرو متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو هشت كیلوگرم هروئین كه بصورت ماهرانه ای در جلوی صندلی سمت شاگرد جاسازی شده بود كشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران اظهارداشت: پس از كشف محموله قاچاق موادمخدر ، فرمانده شهرستان به همراه مأموران كلانتری های 11 ، 12 و 18 در یك عملیات منسجم و برنامه ریزی شده، محل اختفای سركرده اصلی باند كه بوسیله حفاظ های محكم و قفل های پیشرفته تعبیه شده بود را محاصره و «ب – ر» را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش به اسامی « زكیه - ر» و «علی اكبر- ر» دستگیركنند.

وی افزود: طی این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان مبلغ 631میلیون و 500 هزار ریال حاصل خرید و فروش مواد مخدر یك قبضه چاقوی بزرگ (قمه) ، یك دستگاه DVR دوربین مدار بسته، مقدایر زیادی نایلون مخصوص بسته بندی هروئین ، یكدستگاه پژو 206 صفر كیلو متر و تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به متهمان كشف و توقیف شد.

سرهنگ فتحی با قدردانی از تعامل مطلوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را با مركز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به صورت آشکار در حال فروش مواد مخدر است هر دفعه که دستگیر میشود با پول خیلی راحت آزاد میشود و کسی رسیدگی نمیکند و خیلی راحت خلاف مواد میکند..ولی حالا کس دیگه باشد حتی با چند گرم هم آزاد نمی شد ولی این خلاف کار با هشت کیلو مواد دستگیر میشود راحت هم آزاد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۵:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۸
با سلام خواهشمندیم ب این محله رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۵:۲۷ ۰۵ دی ۱۳۹۸
با کما ل تشکر از زحمات شما نیرو انتظامی ورامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
این که الان آزاده شده
آخرین اخبار