زاهدان/

کاهش 23 درصدی فوت شدگان حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان

تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی ایام نوروز در استان سیستان و بلوچستان، امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حاتم نارویی در آئین تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، اظهار داشت: پای کار بودن اعضای ستاد تسهیلات سفر نشانه علاقه‌مندی تمام دست اندرکاران صنعت گردشگری استان برای توسعه این حوزه است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با تمام قوا برای استقبال از گردشگران در تمام ایام سال آماده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استانی دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که این توانایی‌ها در تمام مدت به ویژه در تعطیلات نوروز به‌ خوبی به گردشگران نشان داده شده است.

نارویی با اشاره به رشد چشمگیر سفرهای نوروزی در مقایسه با سال‌های گذشته بیان داشت: وجود زیرساخت‌های مناسب برای جذب گردشگر و داشتن مردمانی ولایتمدار و مهمان نواز از مهم‌ترین عوامل افزایش تعداد سفرهای نوروزی به استان است.

وی گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی ایام نوروز در استان سیستان و بلوچستان، امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: توجه جدی رانندگان و مردم به مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین حضور محسوس و مؤثر پلیس در محورهای ارتباطی از عوامل اصلی کاهش چشمگیر تلفات حوادث جاده‌ای است./ج1


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.