رییس راه و شهرسازی بردسکن از احداث و آسفالت بیش از 13 کیلومتر راه روستایی و 5 واحد خانه پزشک در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسین ضیایی در بیان اقدامات انجام گرفته در این اداره در طول سال گذشته، به احداث 5 واحد خانه پزشک با زیربنای 400 مترمربع اشاره کرد.

وی ادامه داد: برای احداث 5 خانه پزشک در ایتن شهرستان مبلغ 3 میلیارد و 212 میلیون ریال هزینه شده است.

رییس راه و شهرسازی بردسکن از اجرای زیرسازی و آسفالت راه روستایی اسماعیل آباد به طول 5/3 کیلومتر و 5/1 کیلومتر راه روستایی صالحیه با رمپ های ورودی و خروجی خبر داد.

ضیایی اظهار داشت: قسمتی از تقاطع بردسکن به شهرآباد در طول سال 91، احداث زیرگذر تقاطع به طول 850 متر آسفالت شده است.

وی همچنین به احداث و آسفالت راه روستایی خوشاب به طول 5 کیلومتر و احداث آسفالت قطعه 3 محور روستایی شمس آباد به زیر وقت به طول 2/2 کیلومتر اشاره کرد.

رییس راه و شهرسازی بردسکن درخصوص اقدامات صورت گرفته این اداره در حوزه راهداری گفت: 16هزار و 500 مترمربع قیرپاشی و ماسه آسفالت راه روستایی حطیطه به اسلام آباد، یک هزار و 900 مترمربع مرمت و لکه گیری راه ها در سطح حوزه استحفاظی به طور مستمر، مرمت 8 مورد شکاف آسفالت در محور روستایی اسلام آباد به زمان آباد از جمله این فعالیت ها بوده است.

محمدحسین ضيايي ادامه داد: 200 کیلومتر از راه های شوسه در سطح حوزه استحفاظی تسطیح و تیغ زنی شده است و همچنین زیرسازی و آسفالت 8هزار و 250 مترمکعب مسیر در دو طرف پل احداث 15 دهانه در محور بردسکن- درونه احداث یک واحد پل 15 دهانه 3 متری در این محور اشاره کرد.

وی اصلاح شیب شیرواني شانه های راه ها به مقدار 10 کیلومتر، تنظیم ورودی و خروجی پل ها و آبروها در طول حوزه استحفاظی به مقدار 1500 مترمربع و تسطیح و رگلاژ حریم قانونی راه در سطح حوزه استحفاظی به مقدار 800 هزار مترمربع را از دیگر اقدامات این اداره بیان داشت.

محمدحسین ضيايي در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم با تلاش و همت بیشتر به مردم خدمت رسانی کنیم./ع

 

برچسب ها: احداث ، خانه ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.