فرماندار شهرستان نهاوند از بازدید بيش از يک صدهزارمسافرازجاذبه هاي گردشگري ، تاريخي ، زيارتي و طبيعي نهاوند در ایام تعطیلات خبرداد.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند گفت : شهرستان نهاوند به لحاظ برخورداري از قدمت تاريخي ، طبيعت زيبا ، موقعيت ارتباطي درغرب کشور و همچنين اماکن مذهبي و زيارتي داراي جاذبه هاي گردشگري مناسبي است که سالانه مسافران زيادي را به خود جلب مي کند .
 مولوي افزود: در نوروز امسال از بين اماکن و جاذبه هاي گردشگري این شهرستان ، سراب گيان بيشترين آمار بازديد کننده را به خود اختصاص داده است به طوري که فقط در روز 13 فروردين 30 هزار نفر از اين منطقه بازديد کردند .
فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد:  سراب گاماسياب و فارسبان از ديگر مناطق طبيعي و گردشگري نهاوند مي باشد که در ايام نوروز مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.
 مولوي همچنين به اماکن زيارتي شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود چندين امامزاده در شهرستان مانند امام زاده محمد ، امامزاده ابراهيم وامام زاده مهدي ازعوامل جذب گردشگرمذهبي درشهرستان است که دراين مراکزدرايام نوروز طرح نشاط معنوي به اجرا درآمده است.
وی تصریح کرد : به منظور رفاه حال مسافران نوروزي هفت مرکز اسکان شامل چهارآموزشگاه ، هتل ، خانه معلم و ميهمان پذير براي ميهمانان مهيا شد که ميزان پذيرش آنها به ويژه در مدارس خوب بوده است.
رييس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نهاوند مدت ماندگاري مسافران در شهرستان را از ديگرموارد قابل توجه در نوروز امسال ذکرکرد و گفت: براساس تحقيقات به عمل آمده امسال برخي از مسافران امسال چندين روز را در نهاوند سپري کرده و از جاذبه هاي گردشگري آن بازديد کرده اند که اين مورد به خاطر اطلاع رساني هاي خوبي بوده است که از طريق راهنمايي مسافران صورت گرفته است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.