زنجان/

وقوع 203فقره تصادف در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان در نوروز

جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع 203 فقره تصادف در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان در نوروز 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،جانشین پلیس راه استان زنجان گفت : از آغاز طرح ویژه نوروز تاکنون تصادفات رخ داده در استان شامل تصادفات جرحی، فوتی و تصادفات خسارتی بود.

شیرمحمدی افزود: با اشاره به اینکه از آغاز طرح ویژه نوروز سه مورد تصادف فوتی در استان رخ داده است، اضافه کرد: این تصادفات منجر به کشته شدن هشت نفر شده است.

وی ادامه داد:در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر عدم رانندگی در زمان خستگی و خواب‌آلودگی علت 34 درصد تصادفات رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه 38 درصد از تصادفات بین ساعات 12 ظهر تا 18 عصر اتفاق افتاده است، تصريح كرد: از رانندگان درخواست می‌شود، در این زمان‌ها نکات ایمنی را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

شير محمدي با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته کیلومتر یک تا 30 (ورودی شهرها) دارای بیشترین آمار تصادفات هستند،  اظهار کرد: با آمار گرفته شده 34 درصد تصادفات در این مسافت‌ها رخ می‌دهد.

وي همچنین با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان  خاطر نشان كرد:این موضوع نیز یکی از علل مهمی است که موجب بروز حوادث رانندگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌شود./ع

 

برچسب ها: تصادف ، جاده ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.