شهردار ساری با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان امام ساری، گفت: در چند روز آینده، عملیات اجرایی برای مناقصه، صورت می‌گیرد. ‌‌

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهدی عبوری صبح امروز در نخستین جلسه علنی شورای شهر ساری در سال جدید، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد عملکرد شهرداری در هفت ماه گذشته، رضایت‌مندی بالای شهروندان ساروی است.

وی ادامه داد:‌ در شرایط اقتصادی که دولت و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، شهرداری ساری نشان داد که نه تنها کاهش فعالیت نداشت بلکه نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته، افزایش فعالیت وجود دارد و همه این موارد با مشارکت مردم ساری صورت گرفته است.

عبوری تصریح کرد:‌ بودجه 79 میلیارد تومانی شهرداری ساری که در شش ماه نخست به اندازه 15 درصد هم محقق نشده بود در شش ماه دوم با 2 متمم به 116 میلیارد تومان افزایش یافت و این امر با مشارکت مردم تحقق یافت.

وی با بیان اینکه حجم جمع‌آوری زباله در دو هفته پایانی سال از 230 تن در روز به 450 تن افزایش یافته بود، اظهار داشت: اما زباله‌ای در سطح شهر به صورت دپو مشاهده نشده است.

عبوری با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار در کنار کمپ‌های نوروزی پلیس و هلال احمر، کمپ شهرداری‌های ساری هم دائر شد، خاطر نشان کرد:‌ امسال برای نخستین بار تور یک روزه ساری‌گردی هم در ایام نوروز برگزار شد.

شهردار مرکز استان با تاکید بر افتتاح پل ذغال‌چال در شش ماه نخست سال جاری، گفت:‌ راه‌اندازی کمربندی شمالی به صورت جدی در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام ساری، یادآور شد: طی چند روز آینده، عملیات اجرایی برای مناقصه، صورت می‌گیرد.

شهردار ساری ادامه داد:‌ طی ماه‌های آینده تقاطع چهار راه دروازه بابل به میدان ابن شهرآشوب ساروی تبدیل می‌شود.
برچسب ها: امام ، شهرداری ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.