رییس ستاد کشیک نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از تشکیل 1378 پرونده تخلف در این اداره کل خبر داد.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،محمد حسین اشرفی در گفتگو با مهر گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1392 در طی دو مرحله به اجرا درآمد که در این رابطه تعداد 1378 پرونده تشکیل شد.

وی افزود: از تعداد1378 پرونده تشکیل شده تعداد 1327 تخلف در 10 شعبه کشیک محرز شناخته شد و متخلفان به جریمه نقدی به میزان 10 میلیارد و 532 میلیون ریال محکوم شدند.

معاون اجرایی امور شعب اداره کل تعزیرات استان افزود: در این رابطه هزار و 240 پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات ، 59 پرونده مرتبط با تخلفات بهداشتی و دامپزشکی، و 28 پرونده نیز به قاچاق کالا اختصاص داشته است.

وی گفت: فراوانی تخلفات صورت گرفته در این ایام شامل 401 مورد گران فروشی، 293 مورد مربوط به عدم درج قیمت، 290 مورد عرضه خارج از شبکه و خرید و فروش غیر مجاز سوخت، 16 مورد قاچاق کالا، 33 مورد تقلب، 15 مورد احتکار و 83 مورد عدم صدور فاکتور را شامل شده است.

رییس شعبه تجدید نظرتعزیرات استان ادامه داد: مابقی تخلفات صورت گرفته به مواردی همچون کم فروشی، اخفاء و امتناع از عرضه کالا اختصاص داشته است.

اشرفی همچنین از بازرسی مشترک با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت از واحد های صنفی در این ایام خبر داد و گفت: در این بازرسی مشترک نیز تعداد 253 پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به میزان یک میلیارد و 25 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی اجرای طرح مذکور را در راستای تنظیم بازار، مبارزه با گرانفروشی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با عوامل اخلال در نظم بازار عنوان کرد./ک

برچسب ها: تخلف ، اقتصادی ، نوروز ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.