رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: زورگيران خشن که در تهران جولان مي‌دادند، توسط پايگاه سوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ دستگير شدند.

سرهنگ عليرضا محرابي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: ماموران واحد گشت پليس امنيت عمومي در حين انجام وظيفه در محدوده سيد خندان بوده که ناگهان متوجه فردي در گوشه خيابان شدند که به شدت از ناحيه دست مجروح شده و در حال خونريزي بود.
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اظهار داشت: ماموران تحت الامر اين حوزه بلافاصله خود را به فرد مجروح رساندند و فرد مذکور نيز با رويت ماموران در حالي که توان حرف زدن نداشت به ماموران اظهار داشت: چندين خيابان پايين تر به عنوان مسافر، سوار يک خودرو پرايد مشکي رنگ با 4 سرنشين مرد شدم، پس از طي مسافتي افراد داخل خودرو با من درگير شده و گوشي همراهم را به همراه کيف پولم به ضرب چاقو و قمه به سرقت بردند و بلافاصله پس از سرقت من را از خودرو به بيرون پرتاب کردند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: ماموران زبده با گرفتن مشخصات خودرو و زورگيران بلافاصله به رديابي آنان پرداخته که توانستند پس از 10 دقيقه متهمان را در اتوبان همت رديابي کنند.
وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران به تعقيب متهمان پرداخته و در حالي که مکرر با آنان دستور ايست مي‌دادند و زورگيران توجهي نمي‌کردند اقدام به تيراندازي کرده و با هماهنگي مرکز پيام و ساخت ترافيک مصنوعي متهمان را وادار به توقف کردند.
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اذعان داشت: متهمان پس از توقف بلافاصله از خودرو خارج شده و به درگيري با ماموران پرداخته که در نهايت ماموران با قاطعيت تمام زورگيران را زمين گير کرده و دستگير نمودند. /ل

برچسب ها: رییس ، پلیس ، امنیت ، عمومی ، تهران ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار