سرازير شدن تروريست ها از کشورهاي مختلف به سوريه در جهت اجراي اهداف رژيم صهيونيستي براي از بين بردن آخرين قلعه هاي مقاومت و فراهم کردن زمينه انجام طرحهاي استعماري غرب ادامه دارد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ هر روزه ابعاد تازه اي از دست داشتن طرفهاي خارجي در خصومت و حمله عليه سوريه مشخص مي شود. آخرين مورد از اين مسائل ، اظهار نظر يکي از مقامات آلماني در خصوص افزايش تعداد اتباع آلماني براي پيوستن به گروه هاي تروريستي در سوريه است .هانز جرج ماسن رئيس دفتر فدرال حمايت از قانون اساسي آلمان اخيرا در مصاحبه اي با روزنامه فرانکفورتر زونتاگ آلمان اعلام کرد طبق اسناد و اطلاعات ما ، سوريه به هدفي براي ( به اصطلاح )جهادي هاي مقيم آلمان تبديل شده است .

مقامات امنيتي اعلام کردند هم اکنون حضور چهل تبعه آلماني در سوريه محرز شده است و انتظار مي رود شمار بيشتري نيز به آنها ملحق شوند . اغلب اين افراد از مصر عازم سوريه شده اند . اين روزنامه به نقل از منابع امنيتي نوشت حدود هفتصد نفر از جنگجويان اسلامگرا در سوريه مي جنگند و اغلب اين افراد تندرو از کشورهايي چون عراق ، ليبي ، تونس و ترکيه  به سوريه رفته اند . تروريست هاي آلماني اعلام کرده اند يک تروريست اهل اين کشور که روي ويلچر قرار دارد در کنار تروريستهاي جبهه النصره با  نظام  سوريه مي جنگد .

مرکز بين المللي پژوهشهاي مربوط به افراط گرايي در لندن اخيرا در گزارشي اعلام کرد صدها نفر از شهروندان چهارده کشور اروپايي براي جنگيدن در کنار گروههاي مسلح وارد سوريه شده اند . اغلب اين افراد اعضاي القاعده هستند و تابعيتهاي  انگليسي ، آلماني ، فرانسوي و هلندي و کشورهاي شمال اروپا را دارند .

يک روزنامه فرانسوي نيز نوشت شمار اتباع خارجي که در سوريه مي جنگند بيش از شمار خارجي هايي است که در زمان شوروي سابق در افغانستان مي جنگيدند .روزنامه هاي گاردين ، ديلي تلگراف ، تايمز ،واشنگتن پست و لوفيگارو نيز در گزارش هاي مختلفي از تروريست هايي که در کنار جبهه النصره در سوريه مي جنگند ؛ گزارش هاي مختلفي منتشر کرده اند . اين اقدامات در حالي صورت مي گيرد که غربي ها هنوز داعيه مبارزه با تروريسمي را دارند که خودشان آنرا ايجادکرده و از آن به عنوان ابزاري براي اجراي برنامه هاي استعماري خود بهره مي برند . 

                                         آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار