بحث کاپیتانی دراستقلال همچنان مطرح است؛

برهانی به جای جباری در جلسۀ خبری

اعضای تیم استقلال مشکلات ، حاشیه ای در خصوص کاپیتان دو تیم را حل و فصل کردند و در این خصوص به توافقات لازم رسیدند ، این درحالی است که جباری پیش از بازی با الهلال جای خود را به برهانی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه درجلسات خبری کاپیتان اول و یا دوم تیم سرمربی تیم را همراهی میکنند اما این اتفاق رخ نداده است زیرا مجتبی جباری به عنوان بازیکن اصلی تیم که کاپیتان اول آبی هاست در بازی با الهلال و نشست خبری تیم و امیرقلعه نوعی را همراهی نکرد و جای خود را به آرش برهانی داد.

گفتنی است، پس از جباری مهدی رحمتی کاپیتان تیم است اما این دروازه بان نیز در نشست حاضر نشد تا آرش برهانی که جزء کاپیتان های اول و دوم تیم نیست ، سرمربی آبی ها را همراهی کند و پاسخگوی سوالات باشد.

آرش برهانی در بازی رفت با الهلال عربستان شرایط ایده الی داشت و به همین دلیل با اطمینان خاطر از سوی مسئولان و مربیان تیم روبرو شده است و این درحالی است که امیر قلعه نوعی به شرایط مناسب وی برای همراهی تیم استقلال اشاره کرده است و عنوان داشت که وضعیت برای وی ایده آل است .

این در حالی است که اعلام شده است این بازیکن بدلیل شرایط مناسبی که درحال حاضر با آن روبرو شده است شرایط حضور در ترکیب استقلال را بدست آورده است و برای همراهی سرمربی تیم انتخاب شده است . سرمربی تیم اعلام کرده است که بازیکنان منتخب که وی از عملکرد آنها رضایت کامل دارد و می توانند در مراسم و نشست های خبری وی تیم را همراهی کنند.

شرایط برای این بازیکن طوری است که توانسته است به جای  جباری و رحمتی در نشست حاضر شود و سرمربی تیم را همراهی کند ، اما وضعیت وی برای حضور در ترکیب تیم مشخص نیست./آق


 

برچسب ها: برهانی ، باشد ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار