فرماندار شهرستان بستک گفت: بستک آماده برگزاری انتخاباتی سالم و باشور و نشاط است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران
بندرعباس ؛محمد مشتاق زاده افزود: ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و کمیته های جانبی آن نیز فعال شده اند و بستر لازم برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی در بستک فراهم است.

وی تصریح کرد: اجراي صحيح قانون و صيانت از آراي مردم، هماهنگي دستگاههاي اجرايي، اطلاع رساني درست و تشريح و تبيين اهميت انتخابات آينده از الزامات برگزاري انتخاباتي با شکوه است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به فتنه ايجاد شده توسط منافقين در سال88، گفت: دشمنان نظام و انقلاب دست از توطئه عليه كشور برنمیدارند و همواره به دنبال فرصت براي دشمني با اين ملت هستند، به همين دليل بايد شرايط را به گونه اي مديريت كنيم كه حضور گسترده مردم در انتخابات، مانع تحرك دشمن و باعث ایجاد يأس و سرخوردگي آنان شود.

مشتاق زاده با اشاره به شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی افزود: یکی از مصداق های حماسه سیاسی، انتخابات آینده است و در این راستا ستاد انتخابات از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

فرماندار شهرستان بستك گفت: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 67 روستای این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی است که از این تعداد، 12 روستا دارای شورای 5 نفره و بقیه روستاها، 3 نفره هستند./ب


برچسب ها: انتخابات ، فرمانده ، بستک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.