بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با شروع مرحله دوم اردوی تیم ملی، با انگیزه و با نشاط ظاهر شدند تا رضایت کادر فنی را برانگیزند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردونشینان والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای لیگ جهانی آماده می کنند امروز استارت خوبی را زدند و در راستای برنامه کادر فنی، تمرینات خود را برگزار کردند.

ملی پوشان همچنان برای افزایش آمادگی بدنی خود تمرینات وزنه را به همراه کار تکنیکی انجام می دهند و عصر ها هم تمرکز خود را روز تمرینات تاکتیکی می گذارند. اما طبق اعلام حسین معدنی مربی تیم ملی، برنامه وزنه برای برخی بازیکنان به مرور تغییر خواهد کرد.

اما در تمرین امروز، ولاسکو تمرکز بیشتری روی پاسورها و به خصوص مهدی مهدوی داشت. سرمربی تیم ملی والیبال معتقد است که پاسورهای ایران حداکثر پرش را ندارند و به همین دلیل امروز با آنها تمرین پرش را انجام داد.

تمرینات ملی پوشان در این اردو علاوه بر اینکه مروری برای بازیکنان باتجربه است باعث افزایش مهارت بازیکنان تازه وارد در اردو هم می شود. همچنین حضور سه بازیکن جدید در این اردو علاوه بر پر کردن خلا بازیکنان تیم کاله، فرصت مناسبی برای بازیکنان جدید است تا مهارتهای خود را به کارد فنی تیم ملی تحمیل کنند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار