مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی گفت: بی‌توجهی و عدم رعایت اصول اخلاقی از سوی کسانی که تصمیم دارند در عرصه انتخاباتی وارد شوند، لطمات جبران‌ناپذیری را به بدنه سیاسی کشور زده و موجب برهم خوردن آرامش جامعه خواهد شد.

محمدمهدی انصاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم رعایت تقوا و اخلاق سیاسی از سوی کاندیداهای انتخاباتی گفت: پرهیزکاری و رعایت اصول اخلاقی از منفعت‌طلبی و قدرت‌طلبی در سیاستمداران جلوگیری می‌کند که این امر باید سرلوحه کار فعالان سیاسی در جامعه اسلامی شود.

وی ادامه داد: بی‌توجهی و عدم رعایت اصول اخلاقی از سوی کسانی که تصمیم دارند در عرصه انتخاباتی وارد شوند، لطمات جبران‌ناپذیری را به بدنه سیاسی کشور زده و موجب برهم خوردن آرامش جامعه خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره رعایت اخلاق انتخاباتی تصریح کرد: کاندیداها باید رعایت اخلاق انتخاباتی را در برنامه‌های خود قرار دهند و نباید با سیاه‌نمایی و تخریب رقبای خود فضای جامعه را ناامن جلوه دهند.

انصاری تصریح کرد: کسی که خود را لایق به دست گیری بالاترین پست اجرایی کشور می‌داند، باید در نظر داشته باشد که در مقابل ملت شریف ایران پاسخگو خواهد بود..

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار