نادر انصاری یکی از داوران بین المللی والیبال کشورمان است که هم در بخش ساحلی وهم سالنی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : شنیده ها حاکی از آن بود که " نادر انصاری" حضور 2 گانه اش در ساحلی و سالنی به عنوان داور غیر قانونی است و وی باید برای ادامه فعالیت والیبالی خود یکی از آنها را انتخاب کند.

نادر انصاری داور بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در فدراسیون جهانی داوران والیبال ساحلی وسالنی باید تفکیک شده باشند. چون در این نهاد بزرگ و کلان همه چیز تخصصی و مجزا است.

وی تصریح کرد: مسابقات والیبال ساحلی درسطح جهانی در تمامی سطوح وسنین برگزار می شود، به همین دلیل مسئولان اقدام به تفکیک داوران فعال ساحلی در سالنی کردند .

وی تصریح کرد: این قانون تفکیک فقط درسطح جهانی است و فدراسیون جهانی والیبال به هیچ عنوان در کشورها و فدراسیون های ملی دخالت نمی کنند، چون آنها می دانند که بسیاری از کشورها در زمینه والیبال ساحلی فعال نیستند و مسابقات زیادی ندارند.

وی افزود: اگرمن بخواهم فقط در بخش ساحلی قضاوت کنم به طور کلی باید با داوری خداحافظی کنم چون این دسته از رقابتها فقط در طول سال 1الی 2بار برگزار می شود.

وی یاد آور شد: حضور پررنگ من در مسابقات سالنی به عنوان داور به هیچ عنوان مانع رشدم در ساحلی نمی شود. من طبق نظر کمیته داوران فدراسیون والیبال در مسابقات لیگ حضوردارم و قضاوت می کنم.

داوربین المللی والیبال کشورمان در ادامه گفت : در حال حاضر شاهدیم که داوران به طور هم زمان درمسابقات والیبال جانبازان ومعلولان وسالنی قضاوت می کنند/آق
برچسب ها: داور ، سالنی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار