اخراج دو ميليون شاغل در ايتاليا در دو سال گذشته

به علت تداوم بحران اقتصادي در ايتاليا، در دو سال گذشته نزديک به 2 ميليون شاغل در اين کشور از محل کار خود اخراج شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ وزارت کار ايتاليا در تازه ترين گزارش خود اعلام  کرد در سال گذشته ميلادي يک ميليون و بيست و هفت هزار و چهارصد و شصت ودو نفر  و در سال 2011  ميلادي  نهصد و يک هزار و هفتصد و هشتاد و شش نفر در ايتاليا کار خود را از دست داده اند.
شمار  اخراجي ها در سال گذشته ميلادي 9/13درصد بيش از سال 2011 بوده است.بر اساس اين گزارش، فقط در سه ماهه آخر سال 2012 ميلادي329 هزار و 259 شاغل از کار اخراج شده اند که بخش قابل توجهي از ان را جوانان فارغ التحصيل تشکيل مي دهند.

وزارت کار ايتاليا در پايان گزارش خود نوشته است، در سه ماهه چهارم سال 2012 ميلادي،‌ در مجموع سه ميليون و دويست و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و سه قرارداد کاري در ايتاليا متوقف شده که در مقايسه با دوره زماني مشابه در سال 2011 ميلادي دو دهم درصد کاهش يافته است.در همين حال مشکلات ناشي از اجراي سياست هاي رياضتي، افزايش بي سابقه ماليات ها و شرايط سخت اقتصادي موجب افزايش ميزان خودکشي در ايتاليا شده است.

روز جمعه گذشته3 نفر  که دو نفر انها يک زوج بازنشسته ايتاليايي بودند به علت بحران اقتصادي و ناتواني در پرداخت اجاره منزل مسکوني اشان، خودکشي کردند. براساس تازه ترين آمارهاي منتشره شده در ايتاليا، ميزان خودکشي ناشي از مشکلات اقتصادي نسبت به ده سال گذشته به دو برابر افزايش يافته است.

                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: بیکاری ، اروپا ، شاغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار