آنالیز و تصمیم کادر فنی آبی‌ها مقابل الهلال/ استقلال با سه مهاجم مقابل حریف عربی

اعضای تیم استقلال در کشور عربستان حریف خود را در خانه اش شکست دادند و بلافاصله برای دیدار برگشت با این تیم آماده می شوند و در این دیدار برنامه آبی ها برای پیروزی بر حریف قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال،‌ با شرایطی خاص روبرو هستند و برای دیدار با الهلال عربستان با اوضاعی خاص روبرو می شوند زیرا اعلام شده است که برنامه امیر قلعه نوعی برای رسیدن به پیروزی جدی است و به همین دلیل وی برای رسیدن به گل در این بازی برنامه ریزی کرده است.

گفتنی است: برنامه اعضای تیم استقلال برای گلزنی این است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده، اعضای این تیم با اوضاعی خاص بایستی کاملا هجومی برای بازی با الهلال آماده می شوند و قرار است که این شرایط برای آبی ها طوری پیش برود که آنها با سه مهاجم به مصاف تیم حریف بروند. زیرا امیر قلعه نوعی اعلام کرده علیرغم پیروزی در بازی رفت شرایط برای اعضای این تیم طوری است که سرمربی استقلال قصد دارد که شرایط را طوری پیش ببرد که به نفع این تیم تمام شود.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال قرار است با شرایط ایده آل برای بازی با الهلال آماده شوند زیرا اعلام شده است که امیر قلعه نوعی برنامه های مدونی را در نظر دارد و در پی آن قرار است، آبی ها با سه مهاجم به مصاف حریف بروند.

اعلام شده است که آرش برهانی و سیاوش اکبرپور جزو نفراتی هستند که احتمال حضورشان در ترکیب ثابت استقلال بسیار زیاد است و از طرفی دیگر بحث حضور ایمان موسوی در ترکیب تیم نیز عنوان شده است.

گفتنی است: سرمربی استقلال می داند که شرایط طوری پیش می رود که اعضای تیم الهلال تنها به پیروزی قانع هستند و قصد دارند با تمام قوا راهی این بازی شوند، اما این در حالیست که سرمربی استقلال قصد ندارد که در این بازی غافلگیر شود و به همین دلیل نیروهای تهاجمی اش را بسیج کرده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار