عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کسي که مي‌خواهد رئيس‌جمهور آينده کشور شود بايد در وهله اول ستاد انتخاباتي و طرفداران خود را توجيه به رعايت اخلاق انتخاباتي و اجراي قانون کند چراکه رعايت اخلاق انتخاباتي امري ضروري است.

"احمد شوهاني" نماينده ايلام، شيروان، چرادول، ايوان و مهران در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديک شدن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و رعايت اخلاق انتخاباتي از سوي کانديداها و ستاد انتخاباتي آن‌ها گفت: کانديداهاي شرکت در  انتخابات بايد قانون و اخلاق انتخاباتي را محور برنامه‌هاي خود قرار دهند تا انتخاباتي شايسته پيش رو داشته باشيم.
 
وي در ادامه افزود: کسي که مي‌خواهد رئيس‌جمهور آينده کشور باشد، بايد در وهله اول ستاد انتخاباتي و طرفداران خود را توجيه به رعايت اخلاق انتخاباتي و اجراي قانون کند چراکه رعايت اخلاق انتخاباتي امري ضروري است.
 
نماينده مردم ايلام تصريح کرد: کانديداهاي حضور در انتخابات رياست جمهوري بايد ضمن قراردادن قانون در سرلوحه امورشان از دامن زدن به حواشي و مسائل پيش پا افتاده خودداري کنند و اخلاق انتخاباتي شايسته را مد نظر قرار دهند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: کانديداها طي جلسات انتخاباتي خود با ستاد و هوادارانشات از آن‌ها بخواهند که اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند تا ديگر شاهد تجربه تلخ سال 88 نباشيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار