کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برگ برنده سپاهان در دیدار با الاهلی تاکتیک تیمی اش است و اگر حساب شده بازی را پیش ببرد پیروز میدان خواهد بود.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم سپاهان در دیدار با تیم الاهلی باید از تاکتیک تیمی اش استفاده کند و اگر با هوشمندی بازی را پیش ببرد، پیروز میدان خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: روش بازی سپاهان به این شکل است که در هر منطقه که توپ باشد می تواند تیم مقابل را تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: تیم سپاهان در حالی به مصاف با تیم الاهلی عربستان می رود که باخت بدی را در مقابل الاهلی داشته است و این باعث می شود تا آنها مغرورانه بازی کنند.

چرخابی تصریح کرد: سپاهان بايد در این بازی با توجه به شرایط آب و هوایی عربستان اجازه ندهد تا تیم الاهلی جلو بکشد و خط دفاعی سپاهان هم باید از وسط زمین حمله کنند و هم بايد از آنجا فشارشان را بر روی بازیکنان الاهلی آغاز کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان اذعان داشت: تیم سپاهان باید بیشتر روی ضد حمله تأکید کند و بازیکنانی مثل ابراهیمی، نویدکیا، خلعتبری و حاج صفی نیز در ضد حمله تخصص دارند که باید بیشتر از این بازیکنان استفاده شود تا نتیجه بهتری را شاهد باشیم.

وي ادامه داد: تیم سپاهان باید در نظر داشته باشد که خیلی سریع از حالت هجومی به دفاعی باز گردند و این کار به خط دفاعی کمک می کند.

چرخابي بیان داشت: از نظر ارنج،‌ کرانچار از ایران نژاد و حسین پاپی استفاده خواهد کرد که پاپی تخصصش روی منطقه راست است.

وي اضافه کرد: تیم الاهلی خط حمله بسیار قوی دارد و تیم سپاهان باید مواظب پاس های ناگهانی آنها باشد زیرا الاهلی ها با پاس هایی که می دهند قصد نفوذ کردن و حمله را دارند و اگر سپاهان بتواند تیم الاهلی را ببرد می تواند حتی شانس کسب رده اولی را هم داشته باشد و مساوی هم کاری برای سپاهان نخواهد کرد.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: خلعتبری، ابراهیمی، احمدی، طالبی از بازیکنان کلیدی سپاهان هستند و استفاده از آنها می تواند شانس پیروزی سپاهان را دو چندان کند./مح
برچسب ها: چرخابی ، سپاهان ، الاهلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار