«برگ برنده» به تهیه کنندگی باربد بیرنگ و کارگردانی حسن محمدی در 16 قسمت 20 دقیقه ای آماده شد. این برنامه نخستین ویژه برنامه انتخابات ریاست جمهوری است که از شبکه زندگی پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، حسن محمدی گفت: این برنامه که به سفارش گروه سیاسی تهیه شده با تدارک آیتم های دیدنی و جذاب نگاه متفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری دارد.
وی افزود:  قصد داریم با دعوت از چهره های مردمی و تهیه گزارش های میدانی متفاوت به موضوع انتخاب صحیح و نتایج حاصل از آن بپردازیم.
محمدی « گپ و گفت با میهمانان»، «بدون سانسور» و «به کی فکر می کنی» را از آیتم های این برنامه سیاسی عنوان کرد و افزود:  هیچ یک از میهمانانی که به این برنامه دعوت می شوند چهره نیستند، آن ها افراد ساده ای هستند که حداقل یک برگ برنده در زندگی خود دارند؛ این افراد انتخاب های متفاوتی داشتند ، به همین سبب شناخته شده و مورد اعتماد مردم قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه انتخابات «برگ برنده» ملت ها برای دستیابی به سعادت و برخورداری از حقوق اجتماعی است، تصریح کرد: میهمانان ما همه با محوریت انتخابات و در گروه فکر برنامه « برگ برنده» انتخاب شدند و با آن ها درباره اینکه چطور توانسته اند انتخاب صحیح داشته باشند و البته انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت و گو خواهیم کرد.
محمدی گفت: «برگ برنده» در بخش دیگری به خیابان های شهر می رود و با اقشار مختلف مردمی درباره این مسئله که معیار آن ها برای انتخاب رئیس دولت چیست و به چه کسی برای ریاست جمهوری آتی ایران فکر می کنند، به گفت و گو می پردازد.
این کارگردان افزود: «برگ برنده» نتیجه تلاش گروهی تیمی جدی و پویاست؛ این برنامه مردم  را محور اصلی برنامه خود قرار داده و اطلاعات خوبی را در اختیار نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری آینده کشور در اختیار می گذارد. 
به گفته وی یک قسمت از این برنامه سیاسی اواخراسفند ماه سال گذشته از تلویزیون پخش شده و ادامه آن از پنجشنبه 22 فروردین ساعت 19:20 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.