در طی 2 سال اخیر حوزه پژوهش در دانشگاه پیام نور رشد چشم گیر و قابل قبولی داشته است.

 دکتر آخوند معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تا یک سال گذشته تنها یک مجله علمی پژوهشی داشته است در حالی که اکنون 9 مجله علمی پژوهشی و 25 مجله علمی تخصصی در این دانشگاه راه اندازی شده است و این یک دستاورد بسیار بزرگ است حتی بعضی از مجلات علمی تخصصی دانشگاه پیام نور نیز به چاپ دوم رسیده است.
 
وی افزود: تعداد مقالات ISI اعضای هیئات علمی دانشگاه پیام نور از 64 مقاله در سال 84 به 817 مقاله در سال 90 رسیده است و شمار مقالات علمی پژوهشی از تعداد 52 مقاله در سال 84 به 347 مقاله در سال 90 رسیده است.
 
وی با بیان اینکه مقالات بین المللی پیام نور نیز از صفر به 286 و سایر مقالات علمی از 4 مقاله به 1941 رسیده است خاطر نشان کرد: راه اندازی سیستم متمرکز اطلاعات پژوهشی و امتیاز دهی اعضای هیئات علمی در سیستم گلستان نیز از اقدامات مهم در حوزه معاونت پژوهشی بوده است.
 
وی یادآور شد: بخش عمده ای از پژوهش های دانشگاه پیام نور به طور تقریبی توسط یک چهارم اعضای هیئات علمی صورت می گیرد و اگر بقیه اعضای هیئات علمی دانشگاه ما نیز در عرصه پژوهش فعال شدند قطعا دانشگاه پیام نور در این عرصه پیشگام و پیشرو خواهد بود./ع
برچسب ها: پژوهش ، دانشگاه ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار