سرپرست کمیته فوتسال در خصوص جلسه خود با خسوس کاندلاس-سرمربی تیم ملی فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید رضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال گفت: نشست بعدازظهر دیروز ما در حالی 5 ساعت به طول انجامید که در خصوص انتخاب دستیاران خسوس در بازیهای آسیایی کره ،بازیهای  تدارکاتی تیم ملی، برگزاری اردوها و زمان آن، انتخاب بازیکنان و اعلام اسامی آنها تا 24 ساعت آینده، اقامت تیم ملی در چین بعد از تورنمنت چین به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی در ادامه بیان کرد: سرمربی تیم ملی، هاشم زاده، رضا لک و باقری را برای بازیهای آسیایی و تورنمنت چین به عنوان دستیار خود تائید کرد و در واقع تیم ملی با این کادر در بازیهای فوق شرکت می کند.همچنین برای ادامه همکاری خسوس با فدراسیون قرار شد تا یک قرارداد 6 ماهه داشته باشیم و قرار است در مورد مفاد قرار داد در روزهای آینده صحبت کنیم چرا که وی باید تا پایان بازیهای آسیایی قرار داد داشته باشد تا تیم ملی را به عنوان سرمربی همراهی کند.

 سرپرست کمیته فوتسال افزود: قرار شد تا اردوهای تیم ملی هر هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه تا قبل از اعزام به تورنمنت چین برگزار شود و ملی پوشان تمرینات مستمر خود را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.تیم ملی بزرگسالان و تعدادی از بازیکنان در رده سنی امید به تورنمنت چین و بازیهای آسیایی کره جنوبی اعزام خواهند شد.پیش از این بسیاری از رسانه ها اعلام کرده بودند که تیم ملی امید و بزرگسال در دو پیکار فوق شرکت می کنند که این امر صحت ندارد.

وی از درخواست سرمربی اسپانیایی تیم ملی برای بازی دوستانه با چند کشور خبر داد و گفت: تیم هایی که برای بازی تدارکاتی مورد نظر خسوس بود پرتغال، اوکراین، اسلوانی، پاراگوئه، آذربایجان، ازبکستان و  جمهوری چک است که زمان برگزاری آن  از 18 تا 23 اردیبهشت ماه اعلام شد. ما دو تیم از بین این تعداد کشور را باید انتخاب کنیم تا اگر آمادگی داشته باشند به ایران بیایند یا ما به کشورشان سفر کنیم تا قبل از اعزام با آمادگی کامل در پیکارهای پیش رو شرکت داشته باشیم. همچنین با تیم اسپانیا در یکی دو ماه آینده بازی نداریم. چرا که شرایط برای بازی تدارکاتی با این تیم وجود ندارد.

وی افزود: اول خرداد ماه نفرات اصلی تیم مشخص خواهد شد و تیم با 18 یا 20 بازیکن اردو را ادامه می دهد تا در بازیهای آسیایی کره جنوبی شرکت داشته باشند. همچنین بعد از تورنمنت چین به مدت یک هفته در کمپی واقع در چین حضور خواهیم داشت و اگر نیاز بود بازی تدارکاتی هم برگزار می کنیم و در نهایت مستقیم از چین به کره جنوبی می رویم.

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه اعلام کرد: مجددا به خسوس تاکید کردم که از بازیکنان تست پزشکی گرفته شود. علاوه بر آن برنامه فرهنگی هم برای تیم در نظر داریم  که بازیکنان در کنار کار فنی، عملکرد مثبتی از لحاظ فرهنگی در رقابتهای برون مرزی داشته باشند چرا که ملی پوشان سفیر ایران در کشورهای مختلف هستند.

افتخاری در پایان از دعوت وحید شمسایی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: در لیست کره جنوبی، نام  وحید شمسایی را اضافه کردیم اما  انتخابش منوط به نظر مربیان تیم ملی بوده و این بازیکن باید با آمادگی کامل در بازیها حضور داشته باشد. کادر فنی بازیهای او را در مسابقات مالزی زیر نظر خواهد داشت تا در صورت صلاحدید، برای حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی در کنار تیم ملی باشد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار