رویانیان مدیریت تیم پرسپولیس با عابدینی مدیر عامل داماش گیلان دچار مشکل شده است و هر دو بحث هایی را علیه یکدیگر مطرح کردند اما در این میان مدیر عامل استقلال نیز بخشی از ماجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هراز چندگاهی مدیران باشگاه ها در فوتبال ایران دچار مشکل می شوند و مباحثی مطرح می شود که کل فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد و این بار نیز بحث میان رویانیان و عابدینی به کل فوتبال کشیده شده است و حتی مدیر عامل استقلال نیز در این دعوا و بحث حضور دارد زیرا عابدینی اعلام کرده است، رویانیان با پول، فتح اله زاده را وادار به سکوت کرده است اما در این میان مدیریت استقلال از وی گله مند است و مدعی شده است که مشکلات عابدینی و  رویانیان به این دو مربوط می شود و نباید در این خصوص مباحث دیگری و افراد دیگر که مربوط به مشکلات این دو نیستند وارد ماجرا شوند و در بحث های آنها نام باقی نفرات فوتبالی عنوان شود زیرا این اقدام درست و اصولی نیست.

شایان ذکر است، عابدینی در خصوص مشکلاتی با مدیریت پرسپولیس صحبت کرده است، اما نام مدیر عامل استقلال آن هم زمانی که بحث مالی عنوان می شود اعضای این تیم را ناراحت کرده است و حتی آنها اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند.

اعلام شده است که مدیریت استقلال خواستار گفتگو با عابدینی در این مورد است تا اعتراض خود را به وی اعلام کند زیرا مباحث اتفاق افتاده بین مدیران استقلال و پرسپولیس در این حیطه و زمینه نمی گنجد و این موضوع ربطی به مباحث دیگر ندارد که مدیران دیگر آن را عنوان و مطرح کنند. به همین دلیل این وضعیت باید به اتمام رسیده و تمام شود زیرا ادامه این بحث و مطرح شدن نام افراد دیگر که مربوط به مشکلات عابدینی و رویانیان نیستند، شرایط را تغییر می دهد و اختلافات را در بین فوتبالی ها بیشتر می کند و افزایش می دهد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار