مسابقات تهران به مناسب روز ملي فناوري هسته‌اي هفته هشتم بهاره يزد از تاريخ 22 فروردين در برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بيستم فروردين هر سال روز ملي فناوري هسته‌اي ناميده شده است به همين جهت و به منظور ارج نهادن به اين روز که يکي از روزهاي پر افتخار کشورمان است يک دوره رقابتهاي پرشي اسب از روز پنج‌شنبه 22 فروردين در محل باشگاه سوارکاري آزمون برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: اين مسابقات روز جمعه 23 فروردين نيز ادامه خواهد يافت و طي اين 2 روز تمامي رده‌ها اعم از نونهالان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

براساس اين گزارش: طبق حکمي که روز گذشته از سوي محمود حيدري سرپرست فدراسيون سوارکاري صادر شد شادي عبدالهي به عنوان نائب رئيس بانوان انتصاب شد تا در اين بخش مشغول به خدمت شود.

اين گزارش مي‌افزايد: هفته هشتم رقابتهاي کورسي بهاره يزد نيز اين هفته روز جمعه 23 فروردين پيگيري خواهد شد تا نفرات برتر آن انتخاب شود.

گزارش ديگري عنوان مي‌کند: کورس نيز بخشي از سوارکاري است که بعد از پرش در طرفداران خاص خود را دارد و در استانهايي چون يزد، گلستان، خوزستان و تهران طي سال برگزار مي‌شود.

اين گزارش يادآور مي‌شود: گنبد پايتخت کورس ايران است و طي سال مسابقات متعددي در اين شهرستان برگزار مي‌شود و استقبال خيلي زيادي از آن مي‌شود بعد از گنبد و کاووس کورس در منطقه آق قلا و بندر ترکمن نيز انجام مي‌شود./مح
برچسب ها: سوارکاری ، پرش ، کورس ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار