رئيس مجمع نمايندگان استان كردستان با تكذيب خبري مبني بر عدم وجود برنامه و تيم انتخاباتي خود، گفت: نه تنها تيم و برنامه دارم بلكه به زودي تيم و برنامه خود را اعلام خواهم كرد.

سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد که چندی پیش از طریق تریبون باشگاه خبرنگاران برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، انتشار خبری مبنی بر عدم برنامه و تیم خاص وی برای حضور در انتخابات توسط یکی از رسانه‌های داخلی را تکذیب کرد و گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم و عرض می‌کنم نه تنها تيم و برنامه انتخاباتی دارم، بلکه تيم و برنامه انتخاباتی‌ام نیز آماده و مشخص است كه به زودي اعلام خواهد شد.

وی افزود: تيم بنده اكثرا از جوانان  هستند، همان نسلی که نقش بی‌بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و برنامه‌ام نیز شامل جوانان است، جوانانی که آینده این مرز و بوم را خواهند ساخت.

رئیس مجلس نمایندگان استان کردستان در ادامه اظهار داشت: شعارم "انقلاب در مدیریت با حضور نخبگان نسل سوم" است که این خود گویای اهمیت و ضرورت نگاه به جوانان و نسل سومي‌هاي  انقلاب است.

وی در ادامه گفت: البته در این سیستم از تجربیات بزرگان استفاده خواهیم کرد و معتقدیم رئیس جمهور عقل کل نیست بلکه مجری قوانین بوده و باید به قوانین پایبند باشد.

 اضافه مي‌شود: سيد محمد بياتيان در مورخ 14 فرودين‌ماه سال جاري از طريق تريبون باشگاه خبرنگاران اعلام كانديداتوري كرد و گفت: از طريق تريبون باشگاه خبرنگاران  و  با شعار "‌انقلاب در مديريت با حضور نخبگان نسل سوم"  براي حضور در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي مي‌کنم. 

رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان هدف خود از حضور در انتخابات آتي را پيشنهاد مجمع نمايندگان استان متبوعش دانست و گفت: مجمع نمايندگان استان کردستان به من پيشنهاد داد تا در عرصه انتخابات حاضر شوم و بنده هم پيشنهاد آنها را قبول کردم.

بياتيان با بيان اينكه بنده به نوعي به نمايندگي از جنبش دانشجويي و نسل جوان انقلاب که مورد غفلت قرار گرفته‌ پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام، ابراز اميدواري کرد نامزدهاي بيشتري در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام آمادگي كنند و باعث پرشور شدن انتخابات آتي شوند.

 سيد محمد بياتيان متولد 1352 در يکي از روستاهاي شهرستان بيجار در استان کردستان است؛ وي داراي مدرک تحصيلي فوق ليسانس معماري، فوق ليسانس مديريت تحول استراتژيک است و قبل از ورود به مجلس نهم در مقام استاد دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين مشغول به كار بوده است.

سيد محمد بياتيان مسلط به زبان انگليسي و عربي بوده و در دور اول انتخابات مجلس نهم با 19 هزار و 588 راي يعني 40.51 درصد آرا کل ماخوذه توانست وارد مجلس نهم شود.

وي در حال حاضر نماينده مردم بيجار و حسن‌آباد، عضو هيئت رئيسه کميسيون صنايع و معادن و رئيس مجمع نمايندگان استان کردستان است همچنين از سال 78 تا 85 در جنبش دانشجويان در حال فعاليت بوده و سه دوره دبير اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي سراسر کشور بوده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار