در ادامه دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، 8 عضو کابینه امروز به شهرها و مناطق مختلف استان سمنان سفر می‌کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با آغاز دور چهارم از سفرهای استانی هیئت دولت به استان سمنان، 8 نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره های گذشته، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، مصطفی محمدنجار وزیر کشور، طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب در شهرستان های سمنان، دامغان و شاهرود حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر این اساس، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مهدیشهر و نامجو وزیر نیرو در شهرستان گرمسار حضور خواهند یافت و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار می‌گیرند و در جلسه شورای اداری این شهرها شرکت خواهند کرد.

همچنین قاسمی وزیر نفت، عباسی وزیر ورزش و جوانان و حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به ترتیب به شهرستان های آرادان، میامی و سرخه سفر خواهند کرد.

افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی استان سمنان از دیگر برنامه های سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان های این استان است، ضمن اینکه هیئت وزیران با سفر به شهرهای مختلف این استان در جلسات شورای اداری شهرستان‌های این استان نیز حضور خواهند یافت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار