مركز آموزش هنري بنياد رودكي براي ترم بهار 92 در رشته هاي مختلف هنري هنرجو مي پذيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مرکز آموزش بنیاد رودکی در سال جدید دوره های آموزشی متفاوت تری را نسبت به گذشته  برگزار می کند.                                                                                           
این دوره ها در حوزه های مختلف هنری ( تجسمی، عکاسی، موسیقی، نمایشی و ...) صورت می گیرد که حوزه نمایشی شامل تئاتر، بازیگری،  کارگردانی و نمایشنامه نویسی است.                                                                             
در حوزه موسيقي  آموزش كليه سازهاي ايراني و جهاني براي سنين 7 سال به بالا، تشكيل گروههاي موسيقي متشكل از هنرجويان به منظور نوازندگي گروهي،‌گروههاي آواز كر و ... دوره هاي آواز انفرادي توسط اساتيد مطرح كشور، دوره هاي تخصصي موسيقي ايراني و جهاني شامل تئوري موسيقي ، رهبري اركستر، نرم افزارهاي موسيقي و صدابرداري،  بداهه نوازي و رديف هاي موسيقي. دوره هاي مخصوص كودكان 2 تا 6 سال شامل بازيهاي آوازي، موسيقي كر و كودك، مادر و كودك، شاهنامه خواني، ارف و همچنین  تلفيق شعر و موسيقي در آواز صورت می گیرد.                                         
 حوزه تجسمي شامل دوره هاي مبتدي و تخصصي نقاشي و طراحي براي كودكان و بزرگسالان و دوره هاي خوشنويسي و نقاشي خط، و در حوزه عكاسي نیز برگزاري دوره هاي مقدماتي تا پيشرفته ، برگزاري کارگاههاي حرفه اي چند روزه در ‍‍ژانرهاي  خبري، طبيعت، هنري ، مستند و معماري صورت می گیرد.                                                                 
 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66743358  و 66743359  تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: هنرجو ، بنیاد ، رودکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار