مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازی با الهلال در استادیوم آزادی گفته بودم که استقلالی ها همه چیز را تمام شده ندانند.

بهتاش فریبا مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همان طور که قبل از بازی استقلال و الهلال در ورزشگاه آزادی گفته بودم این بازی سخت تر از دیدار رفت در عربستان بود چون متاسفانه ما فکر می کنیم همه چیز زود تمام می شود و به استقلالی ها هشدار داده بودم که همه چیز را تمام شده ندانند.

قبل از بازی هم گفته بودم که آنها می آیند برای انجام یک بازی بسته و چشم به ضد حملات دارند و اتفاقا هم همينطور بازی کردند البته استقلالی ها هم به الهلال کمک کردند تا خوب بازی کند چون خط هافبک استقلال در این بازی اصلا خوب نبود و به حریف اجازه داد راحت کارش را انجام دهد.

وی افزود: فشردگی بازی ها روی استقلال خیلی تاثیر گذاشته بود واقعیت این است که بعضی از بازیکنان استقلال نمی دانند هر سه روز یک بازی انجام دهند و همانطور که دیدید مجتبی جباری خیلی خسته بود و مثل همیشه کار نکرد. فشردگی بازیها خیلی روی تیم استقلال تاثیر گذاشته بود وبچه های استقلال جان نداشتند تا بازی کنند.

وی در ادامه گفت: با تمام خستگی که تیم استقلال داشت باز هم می شد که این بازی را نبازند الهلالی ها خیلی با هوش بودند و سمت راست استقلال را بستند و سمت چپ تیم ما هم عملا دونده نبود. تعویض هایی که انجام شد هم خیلی به استقلال کمک نکرد.

مربی سابق استقلال تصریح کرد: به نظرم استقلال توسط حریف عربستانی اش خیلی خوب آنالیز شده بود و در سراسر بازی تنها یک بار ساموئل در کنار خط طولی حرکت کرد و از دفاع آنها گذشت که آن هم اوایل بازی بود و دیگر چنین اتفاقی نیفتاد و الهلال سمت راست استقلال را بسته بود و سمت چپ را هم خودمان بسته بودیم چون در ترکیب استقلال بازیکني که از سمت چپ بتواند سمت دروازه الهلال حمله کند، وجود نداشت. اگر قرار بود از دو طرف به سمت دروازه الهلال حمله کنیم باید به جای هاشم بیک زاده از عباس محمد رضایی که هم سرعت خوبی دارد و هم ارسال های خوبی انجام می دهد، استفاده می شود.

وی افزود: وقتی دست مربی رو می شود که نمی تواند تغییرات زیادی در خط حمله انجام دهد طبیعی است که روی روند تیم تأثیر می گذارد. استقلال در بازی رفت و استراتژی خوبی داشت اما در تهران از اول بازی همه داشته هایش را رو کرد و تغییرات هم فایده ای نداشت و نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند عدم حضور فرهاد مجیدی هم در این دیدار تأثیرگذار بود چون فرهاد بازیکن سرعتی و با تجربه ای است و چارچوب را هم خوب می شناسد و اگر سالم بود و می توانست بازی کند کمک بسیار خوبی برای استقلال بود اما متأسفانه به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

 فریبا در پایان گفت: استقلال هر چند به الهلال باخت اما هنوز هم شانس صعود دارد چون خوشبختانه العین دیروز نبرد شانس آوردیم که 6 امتیازی ماند استقلال الان صدرنشین گروه است و خوشبختانه زمان برای بازی های آینده داریم که برنامه ریزی کنیم و خیلی راحت صعود کنیم. اگر استقلال در آزادی الهلال را برده بود که همه چیز تمام شده بود و صعودش قطعی بود اما هنوز هم چیزی را از دست نداده ایم و صدر جدول هستیم و با کسب 3 امتیاز دیگر صعود می کنیم./آق
برچسب ها: استقلال ، فریبا ، الهلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار