دبيرسابق تشکيلات دفتر تحکيم وحدت طي يادداشتي به بيان نمونه‌هايي از سجاياي اخلاق سياسي حجت‌الاسلام يحيي‌زاده پرداخت و وي را نمونه بارز اخلاق، ساده زیستی و خدمت صادقانه و بی‌ریا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهدی امیریان، دبیرسابق تشکیلات دفتر تحکیم وحدت طي يادداشتي درگذشت حجت‌الاسلام يحيي‌زاده، نماينده مردم  ميبد و تفت را تسليت گفته و به بيان سجاياي اخلاقي وي پرداخت.
 
در اين يادداشت آمده است:

در ایامی که اخبار مرتبط با انتخابات بخش عمده‌ای از فضای رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است، خبر تأثر برانگیز فقدان نماینده خدوم، ساده زیست و اخلاق‌مدار مردم شریف میبد و تفت استان یزد در مجلس شورای اسلامی، دوستداران نظام و رهروان راه امام(ره) را به سوگ نشاند.

سيدجلال حجت‌الاسلام یحیی‌زاده همانطور که از شهرت گریزان بود از تعلقات مادی و دنیوی نیز بی‌زار بود، به طوری که از هیچکدام از امتیازات مجلس در طول دوره‌های نمایندگی، استفاده نکرد و تنها چیزی که او را اقناع می‌کرد و اسباب آرامش وي می‌شد، خدمت خالصانه به مردم، بدون هیچ چشم داشتی بود.

هنوز هم برای برخی که او را نشناخته و نمی‌شناسند، باورش سخت است که او با موتورسیکلت به حوزه‌های انتخابی خود سرکشی می‌کرد! آری، او هرگز از وام‌ها و تسهیلات مجاز و در اختیار يک نماينده مجلس، استفاده نکرد.

مرحوم يحي‌زاده حتي مدتی از دوره‌ نمايندگي خود را در خوابگاه مدرسه هروی ساکن بود، تا پیروی از گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه منش کارگزاران نظام را به طور عملی و البته در گمنامی به اثبات رساند.

روحش شاد و یادش گرامی باد

به جاست نمایندگان مجلس و دیگر کارگزاران نظام و مدعیان خدمت و آنانکه این روزها زیاد احساس تکلیف می‌کنند، با تأمل در شیوه زندگی شخصی و سیاسی چنین مردانی، خلاء امروز فضای سیاسی کشور، یعنی اخلاق، ساده زیستی و خدمت صادقانه و بی‌ریا را لااقل تا حدی ترمیم کنند و در انتخابات‌ پیش‌رو شاخصه‌های هویتی انقلابی که حضرت امام(ره) منتسب به مستضعفین و محرومین کرده‌اند را عینیت بخشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار