سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از برگزاری 14 اردوی تدارکاتی تا رقابتهای قهرمانی آسیا چین خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهناز امیرشقاقی- سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: به منظور آماده سازی تیم ملی نوجوانان برای حضور در پیکار مهمی که پیش رو داریم باید با آمادگی بالا شرکت کنیم. با توجه به اینکه بازیکنان محصل هستند و باید در امتحانات خرداد ماه خود شرکت کنند، این اردو  را برگزار کردیم و بیشتر تمرکزمان بر روی کارهای تکنیکی است تا بعد از پایان امتحانات بر روی آمادگی جسمانی و تاکتیکی بازیکنان کار کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه 7 ماه زمان داریم تا در مسابقات چین حاضر شویم، 14 اردوی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم و درخواست خود را برای برگزاری یک اردوی تمرینی و بازی دوستانه در تایلند اعلام کرده ایم. همچنین بررسی چند بازی دوستانه با تیم های ازبکستان، اوکراین و آذربایجان در دستور کاریمان قرار دارد که در صورت قطعی شدن، بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد تا علاوه بر پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان، تجربه ملی پوشان هم افزایش یابد. من معتقدم که در کنار تمرین باید بازی تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان ترسشان بریزد و تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم ملی افزود: متاسفانه به دلیل رده سنی 16 سال، بازیکنان در لیگ های داخلی بازی نمی کنند و این یکی دیگر از مشکلاتی است که بر سر راه ملی پوشان قراردارد. قصد داریم تا با تیم های لیگ برتری نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم تا ملی پوشان دائما در شرایط بازی و مسابقه قرار بگیرند. در واقع سه ماه تیر، مرداد و شهریور برای ما بسیار اهمیت دارد و امیدوار هستم با حمایت همه جانبه مسئولان فدراسیون همچون گذشته، بتوانیم در پیکارهای پیش رو با آمادگی کامل شرکت و در نهایت نتیجه خوبی کسب کنیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار