مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز در کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز در کرمان برگزار شد و مراد حاج جفری با 41 رای، برای چهارسال دیگر، رئیس هیات فوتبال استان کرمان باقی ماند.

در ابتدای این مجمع انتخاباتی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، در ابتدای مجمع گفت: استان کرمان یک استان فعال در فوتبال است و حضور تیم های این استان صنعتی در لیگ برتر و لیگ یک موید همین نکته است. زیرساختهای فوتبال این استان در سالهای گذشته رشد خوبی داشته و طرحهای استعدادیابی  در این استان، آسیا ویژن و ایران ویژن و همچنین حضور بازیکنان این استان در تیم های ملی پایه نشان می دهد که هیات فوتبال استان کرمان خوب کار کرده است. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شاهد موفقیت های بیشتر این استان در فوتبال کشور باشیم.

کفاشیان در پایان سخنانش گفت: این استان ورزشگاهها و زیرساختهای مناسبی دارد و صبح امروز از مجتمع فرهنگی ورزشی ثامن الحجج بازدید کردیم که امکانات بسیار خوبی داشت. ورزشگاه باهنر کرمان هم یک ورزشگاه آبرومند است که میزبان بازیهای بین المللی لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است.

در پایان انتخابات انجام شد و مراد حاج جعفری با 41 رای همچنان رئیس هیات فوتبال استان کرمان ماند.

کفاشیان امروز بعدازظهر به بازدید از باشگاههای لیگ برتری و لیگ یکی کرمان می رود و قرار است دیداری هم با استاندار کرمان داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال، امشب به تهران بازمی گردد./زر
برچسب ها: فوتبال ، کفاشیان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار