اعضای تیم استقلال با شرایط خاص از سوی الهلال عربستان روبرو شدند و در خانه توسط حریف غافلگیر شده و شکست خوردند این درحالی است که تعویض جواد نکونام هافبک آبی ها نیز برای این تیم مشکل ساز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی مقابل الهلال عربستان قرار گرفتند که قرار بود بازی رفت در عربستان این بار در تهران تکرار شود و اعضای تیم استقلال به حریف غلبه کنند اما این اتفاق رخ نداد.

گفتنی است: امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد و این در حالی است که وی برای رسیدن به اوضاع ایده آل تیمش حتی جواد نکونام هافبک استقلال را نیز از ترکیب بیرون کشید تا اوضاع را سر و سامان دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن در اکثر دیدارهای تیم استقلال بصورت ثابت به میدان می رود کمتر پیش آمده است که تعویض شده و یا نیمکت نشین باشد .

این درحالی است که وی در این خصوص دچار مشکلات شده است و پس از تعویض و اتمام بازی ورزشگاه را سریعتر از باقی نفرات ترک کرده و راهی منزل خود شد تا با آبی ها روبرو نشود.

این بازیکن با اوضاعی خاص روبرو شده و حتی اعلام شده که از تعویض خود ناراحت است، اما امیر قلعه نویی اعلام کرده است که وی بدلیل عملکردی که داشت از ترکیب خارج شده است زیرا وی آمادگی لازم را در ترکیب تیم استقلال نداشت و این موضوع وی را دچار مشکل کرد.

شایان ذکر است؛ امیر قلعه نویی مدعی شده است در صورتی که ثابت شود نکونام معترض بوده و به نشان اعتراض اردو را ترک کرده و راهی منزل خود شده است با وی برخورد جدی انجام می دهد زیرا وی به عنوان سرمربی تیم موظف است که اوضاع را مورد پیگیری قرار دهد و تصمیماتی اتخاذ کند که به نفع تیم است و افراد باید تمام قوانین تیمی را رعایت کنند.

این درحالی است که عنوان شده است این بازیکن بحثی انجام نداده و هیچ گونه اعتراضی مشخص و علنی را ارائه نکرده است ، اما در این خصوص مباحثي عنوان شده است که به اطلاع امیر قلعه نویی رسیده و این مربی اعلام کرده است که برخورد لازم را انجام می دهد زیرا شرایط به گونه ای است که این بازیکنان باید با اوضاع ایده آل و بدون مشکل روبرو شوند تا امیر قلعه نوعي ناچار به اجرای قانون و برخورد با آنها شود./مح
برچسب ها: خاص ، شده ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار