اعضای تیم استقلال با شرایط خاص در مقابل الهلال عربستان به میدان رفتند. اما این در حالی است که اوضاع برای این تیم و هوا‌دارانش است زیرا مسئولین اعتراض خود را به هواداران ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ اعضای تیم استقلال در خصوص باخت به حریف عربستان معتقدند که شرایط کاملا به ضرر این تیم پیش رفته است و هواداران تیم در این مورد مقصر اصلی هستند و تیم را زیر فشار قرار دادند و این در حالی است که اعضای تیم و بازیکنان به این موضوع اعتراض دارند که اعضای حاضر در استا‌دیوم آزادی نباید در این خصوص فشار زیادی را به تیم وارد می کردند و با اعتراض و حرف و حدیث تیم را با مشکلات روبرو می کردند.

گفتنی است : اعضای تیم استقلال مدعی هستند که هواداران این تیم در بازی با حریف عر‌بستانی شرایط خاص ایجاد کردند.
اعضای تیم استقلال مدعی شدند که اوضاع برای این تیم به گونه ای است که هواداران حتی چند روز نتوانستند برد استقلال در کشور عربستان را به یاد داشته باشند و در بازی با ‌الهلال در تهران، شرایط برای آنها تغییر کرد.

شایان ذکر است؛ مسئولان تیم استقلال به هواداران این تیم بسیار معترض هستند به این دلیل بیانیه ای صادر کردند که اعتراض خود را به این موضوع اعلام کنند.

در این بیانیه آمده است که مسئولین و اعضای تیم استقلال از آنها دلخور هستند و اعلام داشتند که هواداران قدر اعضای این تیم را نمی‌ دانند و شرایطی که اعضای این تیم در لیگ داشتند را مورد نظر خود نمی‌ دانند و اعلام شده است که اعضای تیم استقلال، با اوضاعی خاص روبرو شدند، و آنها به این دلیل گله مند‌ هستند که اعتقاد دارند، این تیم که در مقابل ا‌لهلال در تهران شکست خورد همان تیم است که در عربستان به حریف خود غلبه کرد و توانست شرایط ایده آلی را بو‌جود بیاورد و شرایط را به دفع ایران تغییر دهد.
 
شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای این تیم کاملا متفاوت است و آنها مدعی هستند که اوضاع باید از سوی هواداران این تیم تغییر کند زیرا اوضاع به گونه ای است که اعضای تیم استقلال اگر حمایت هواداران خود را در کنارشان نداشته باشند نمی‌ توانند به حضوری ایده آل و مؤثر در بازی های آسیایی و لیگ داشته باشند.

شایان ذکر است : اعضای تیم استقلال در این خصوص هواداران تیم را با پر‌سپولیسی ها قیاس کردند و این در حالی است که اعتراض رسمی خود را اعلام داشتند./مح
برچسب ها: عربستان ، استقلال ، الهلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار