عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جداسازی دوباره دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت: این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران درباره موضوع ادغام و جداسازی دوباره دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت : این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته اعتراض خود را نیز به وزیر اعلام کردند و باید در این راه بهتر و بیشتر تفکر و بررسی انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به این وضعیت معترض هستم و به وزیر بهداشت نیز این موضوع را اعلام کردیم، افزود: وضعیت مدیریتی کشور به حدی پیشرفت کرده است که باید دیگر آزمایش و خطا کنار گذاشته شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد : این روش که مثلا در دو سال گذشته ادغام صورت گیرد و دوباره همان دولت دو سال بعد جداسازی را انجام می‌دهد، کار زیبنده‌ای نیست.

احمدی لاشکی گفت: اگر در گذشته افرادی در این کار اشتباه کردند باید امروز پاسخگو باشند اما اگر این کار را به درستی انجام دادند پس اکنون این کارها چه معنایی دارد.

وی با بیان اینکه رشته‌های پزشکی مسیر خاص خود را دارد و باید دوره‌های مختلف آن سپری شود، افزود : این کارهایی که انجام می‌شود خدشه علمی شدیدی ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد : پارسال 400 دانشجوی پزشکی با کد دانشگاه تهران پذیرفته شدند و یا هیئت علمی به دانشگاه تهران منتقل شدند بنابراین چگونه باید این عده را به دانشگاه علوم پزشکی ایران برگردانده شوند.

احمدی لاشکی گفت:این‌گونه حرکت‌ها زیبنده نیست و دارای اشکال است و دانشگاه در میانه راه کلاس و ترم است و این کار به نظر من تصمیمی عجولانه بود.

وی افزود : اکنون این اقدام مورد اعتراض اغلب نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته اعتراض خود را نیز به وزیر اعلام کردند./س

برچسب ها: اعتراض ، مجلس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.