معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای لوله‌گذاری خط انتقال مجتمع آبرسانی وحدت نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید کمال‌الدین میرجعفریان در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان نمین اظهار داشت: با تکمیل این مجتمع در فاز اول آبرسانی به پنج روستای بخش عنبران انجام شده و بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های آب شرب تأمینی برای روستاییان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌در این شهرستان سد و مجتمع‌های آبرسانی متعددی در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها میزان برخورداری از آب شرب سالم افزایش می‌یابد که به نظر می‌رسد همت و تلاش مسئولان نیاز است تا این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ، ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) و وحدت این شهرستان را در برخورداری روستاییان از آب شرب سالم یادآور شد و خاطرنشان کرد: هرچقدر خدمت‌رسانی به روستاها با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری شود؛ به همین میزان تأمین منابع کافی را از سوی مسئولان و مدیران شاهد بوده و رضایتمندی مردم نیز بهتر فراهم می‌آید.

میرجعفریان اضافه کرد: دولت بحث خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم را در اولویت جدی قرار داده است،به طوری که تا روز آخر، دولت خدمتگزار به استانداران، معاونان و مسئولان استان‌ها اعلام کرده که بدون هیچ‌گونه بی‌رغبتی در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و آماده باشند.

وی از بهره‌برداری بیش از 240 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی تا پایان بهار امسال خبر داد و بیان کرد: در این زمینه تلاش می‌شود تا مسکن مهر، طرح‌های زیرساختی، سدها، پل‌ها و راه‌های ارتباطی تکمیل شده و با حضور رئیس جمهور و یا معاون رئیس جمهور افتتاح پروژه‌ها را شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن بیش از یک‌هزار و 900 پروژه در سطح استان خبر داد و یادآور شد:‌ بخش عظیمی از این پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شده و مردم تا آخر دولت دهم از مزایای آن بهره می‌گیرند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.