سنندج/

پیش بینی یکهزار و 922 شعبه اخذ رای در کردستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت:برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در کردستان یکهزار و 922 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سنندج حسن زاده با اعلام این خبر گفت:در حال حاضر بر اساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور مراحل مختلف برگزاری انتخابات توسط ستاد انتخابات استان کردستان در دست اقدام است و با تلاش همگانی آماده برگزاری انتخابات به شکل مناسب و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
وی افزود: برای برگزاری انتخابات در استان از مجموع یکهزار و 922 صندوق اخذ رای تعداد یکهزار و 790 شعبه ثابت و تعداد 132 شعبه سیار هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندارکردستان در ادامه اضافه کرد: در این دوره از انتخابات تعداد یکهزار و 479 شعبه در روستا و نیز 443 شعبه در مناطق شهری پیش بینی شده است.
حسن زاده گفت: بسترهای لازم در 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 742روستا برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است.
وی میانگین حضورمردم کردستان در انتخابات را بیش از بسیاری استان ها و بالاتر از میانگین کشوری برشمرد و گفت: حضورآگاهانه مردم کردستان در پای صندوق های اخذ رای نشان از بصیرت انقلابی و اسلامی آنها است./س
برچسب ها: صندوق ، انتخابات ، آگاهانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.