رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: هفت مقاله اعضای هیات علمی این موسسه در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه مناطق خشک ارایه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، غفاری در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مقالات از سوی چهار نفر از اعضای هیات علمی این موسسه در این کنفرانس ارایه شده است.

وی گفت: این کنفرانس از 28 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین در شهر پکن پایتخت چین با حضور محققان بخش کشاورزی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور اظهارکرد: یازدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه مناطق خشک با عنوان " اثرات تغییر اقلیم جهانی در امنیت غذا و انرژی در مناطق خشک " برگزار و مقالات ارایه شده به بحث و کارشناسی گذاشته شد.

دکتر غفاری افزود: هدف از این کنفرانس ارایه راهکارهای لازم و عملی برای مقابله با ناپایداری تولید به ویژه در شرایط تغییر اقلیم در کشورهای واقع در مناطق خشک جهان بود. وی گفت: حضور محققان موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در این کنفرانس با همکاری دفتر ایکاردا در ایران انجام شد.

گفتنی است: موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور مستقر در مراغه جزو 24 موسسه تحقیقاتی بخش کشاورزی در کشور محسوب می شود که با دهها موسسه تحقیقاتی بین المللی و ملی از جمله ایکاردا در زمینه کارهای تحقیقاتی کشاورزی همکاری دارد./س

برچسب ها: ارائه ، مقالات ، دیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.