استاندار اردبیل گفت: اردبیل در روزهای نخستین اردیبهشت ماه میزبان 300 چهره قرآنی در قالب مسابقات سراسری بسیج کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج در استانداری اظهار داشت: در کنار این 300 چهره و قاری برتر کشوری بیش از 100 نفر نیز داور و عوامل اجرایی میهمان استان اردبیل خواهند بود و ما افتخار می‌کنیم که در طلیعه سال حماسه سیاسی و اقتصادی میزبان این رویداد بزرگ معنوی و فرهنگی هستیم که می‌تواند طلیعه خوب برای سال جاری باشد.

وی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در برگزاری شایسته و آبرومند این دوره از مسابقات همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و با تامین 40 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز سپاه حضرت عباس را در برگزاری مناسب این مسابقات یاری کنند.

استاندار اردبیل یادآور شد: این چهره‌های قرآنی به مدت چهار روز در شهر و دیار ما میهمان خواهند بود و همه باید نهایت سعی‌مان را بکنیم تا بیشترین زمینه را در بهره‌گیری از فضای معنوی قرآنی در کنار برنامه‌های جانبی و فوق برنامه انجام دهیم تا نسل جوان و نوجوان استان نیز از این فرصت بهره لازم و حظ کامل را ببرند.

نیکزاد به ثمرات مثبت مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: همانگونه که ما در سال گذشته میزبان شایسته و قابل تقدیر در برگزاری اجلاس پیر‌غلامان بودیم قطعاً در این مسابقات نیز فرصتی فراهم می‌آید تا هم جوانان و نخبگان ما با فضای معنوی و قرآنی آشنا شوند و هم سطح فرهنگ، دیانت و پیشرو بودن این استان در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد:‌ هر چند بار اصلی برگزاری مسابقات بر دوش سپاه استان است اما باید در اجرای برنامه‌ها و کارهای بر زمین مانده یاریگر این مجموعه باشیم تا مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور در نهایت آبرو و اهتمام صورت گیرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، میزبان ، چهره ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.