رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوندبر لزوم برنامه‏ ریزی اقتصادی تاکید کرد و گفت: اقتصاد از درآمد های نفتی کشور جدا شود.

محمود صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف قدرت‏های سلطه‏ گر غمگین و ناامید کردن مردم ایران است.

وی همچنین بر نشان دادن قدرت ایران، مقابله و مقاومت برابر تحریم ‏ها و تبدیل آن به فرصت‏، شناخت نقطه ضعف ‏ها و فعال ‏تر شدن مدیران در جنگ‏ های رزمی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

صفری با اشاره به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، با توصیه به شرکت همه گرایش ‏ها و جریان‏ های سیاسی در انتخابات، خواستار حضور پرشور ملت ایران در این عرصه بزرگ سیاسی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بر لزوم شرکت همه گرایش ‏ها و جریان ‏های سیاسی در انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد.

وی همچنین همه دست ‏اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را به کار و فعالیت بیش از پیش با رویکرد نوآوری و افزایش کیفیت در همه زمینه ‏ها فرا خواند.

صفری نام‏ گذاری سال 92 به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را دارای جنبه‏ های معنوی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست که باید با همکاری و همدلی همه به وقوع بپیوندد./س


برچسب ها: اقتصاد ، نفت ، حماسه سایسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.