ورود سامانه بارشی جدید/کاهش دما، بارش باران، وزش باد

فردا سامانه بارشی نسبتا فعالی از غرب وارد کشور خواهد شد که پیامد آن ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعد و برق و کاهش دما در نوار غربی و بتدریج نواحی مرکزی، دامنه های البرز، شمال و شمال شرق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه 23 فرودین 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز بارش پراکنده ای را در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور خواهیم داشت.
شایان ذکر است فردا سامانه بارشی نسبتا فعالی از غرب وارد کشور خواهد شد که پیامد آن ابرناکی، وزش باد،رگبار و رعدو برق در نوار غربی و بتدریج نواحی مرکزی،دامنه های البرز،شمال و شمال شرق خواهد بود همچنین به سبب این سامانه بارشی دمای هوا در مناطق تحت تاثیر کاهش می یابد.


سامانه بارشی فوق فردا"شنبه 24 فروردین 92" دراستان های "کرمانشاه"، "ایلام"، "لرستان"، "همدان" ،"چهارمحال بختیاری" ،"کهگیلویه و بویر احمد"، غرب "اصفهان"، شرق "خوزستان"، "کردستان"، "زنجان"، "قزوین"، "البرز"، "گیلان" و "مازندران" و با شدت کمتر در استان های "اردبیل"، "آذربایجان غربی" و "آذربایجان شرقی" با بارش باران گاهی "رعدو برق" و "وزش باد" همراه است.
گفتنی است، این سامانه روز "یکشنبه" نیز در نیمه شمالی فعال بوده و از اواخر روز "دوشنبه" از شمال شرق کشور خارج خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار