استاندار خراسان جنوبی بر گسترش روابط تجاری بین خراسان جنوبی و افغانستان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجند اظهار کرد: حماسه اقتصادی با حمایت از بخش خصوصی و توجه به سرمایه‌گذاری محقق می‌شود.

وی با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری گفت: تلاش خواهیم کرد با توجه به اقدامات اولیه و زیرساخت‌های فراهم شده در استان، دستگاه‌های اجرایی حمایت بیشتری از بخش خصوصی و توجه به سرمایه‌گذاری داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امسال بیش از سال‌های گذشته به سرمایه‌گذاری توجه و بخش خصوصی را حمایت خواهیم کرد.

رشید با توجه به اختیارات استانداران بر ارائه طرح‌های کارشناسی با برخورداری از مستندات خاص و قابل پیگیری تاکید کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا به صورت جدی مسائل و مشکلات تجار و فعالان اقتصادی را مرتفع سازیم.

رشید پیگیری‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بیرجند در تحقق خواسته‌ها و رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی استان را ارزشمند خواند و افزود: مصمم هستیم تا مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را مرتفع و با ارائه پیشنهادات و طرح‌های قابل اجرا در راستای تحقق حماسه اقتصادی گام برداریم.

وی بر گسترش روابط تجاری بین خراسان جنوبی و افغانستان تاکید کرد و یادآور شد: تلاش داریم تا مبادلات مرزی را بیش از گذشته توسعه و با رفع مشکلات و موانع موجود زمینه اشتغال پایدار را در استان فراهم سازیم./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.