امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت : پیشرفت های علمی ایران در چند سال اخیر ، خواب دشمنان را آشفته كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی افزود : ملت ایران در شرایط تحریم ، پیچیده ترین فن آوری های جهان را در كشورمان بومی كرده اند كه این كار خدمت بزرگی به جامعه بوده و در طول تاریخ كهن ایران هیچ حكومتی چنین خدمتی نكرده است.

وی اظهار كرد : نظام سلطه خوب می داند كه تقویت بنیه علمی ایران در زمینه فن آوری های گوناگون مردم كشورهای جهان سوم را به این باور خواهد رساند كه بدون نیاز به آمریكا نیز می توان پیشرفت و در شرایط مطلوب زندگی كرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : همین موضوع باعث مخالفت استكبار جهانی با برنامه های علمی ایران شده است به گونه ای كه برای جلوگیری از آن دست به اقدامهای گوناگون می زنند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی افزود : بسیاری از مجامع علمی و معتبر بین المللی در دنیا تصریح كرده اند كه برنامه هسته ای ایران صلح آمیز است اما در این حال آمریكا و نظام سلطه با وارد كردن اتهام واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای علیه كشورمان و اعمال تحریمهای شدید قصد دارند كه جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.
وی همچنین 29 فروردین كه به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است را روز شجاعت و عظمت و ایثار ارتش جمهوری اسلامی ذكر و اظهار كرد ارتش كشورمان با تقدیم بیش از 48 هزار شهید به انقلاب ، كارنامه درخشانی را از خود در دفاع از اسلام و تمامیت ارضی ایران دارد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.