سه عضو کانون پرورش کودک و نوجوان اصفهان در مسابقه نقاشی ژاپن که در سال 2012 برگزار شده بود رتبه های برتر را کسب کردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنا بر اعلام روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان، این مسابقه با موضوع کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار شده بود که کودکان اصفهانی موفق به کسب رتبه در این مسابقات شدند .
بنا بر این گزارش در این مسابقه حدود 28 هزار اثر نقاشی از 75 کشور جهان به دبیرخانه مسابقه هیکاری در ژاپن ارسال شده بود که یکهزار و 70 اثر آن به اعضای مراکز کانون سراسر کشور اختصاص داشت.
از بین آثار برگزیده هفت جایزه این رقابت معتبر هنری به اعضاء کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران اختصاص یافت.
این روابط عمومی افزوده است : از این تعداد نیز سه اثر برگزیده مربوط به اعضا کودک و نوجوان استان اصفهان به نام‌های سوسن طاهری14ساله از گز و برخوار، سارا مزروعی 10ساله از کهریزسنگ و عسل صدر عاملی 9 ساله از اصفهان توانستند لوح تقدیر نشان نقره‌ای و دو لوح تقدیر نشان برنزی را به خود اختصاص دهند.
نقاشی‌های این اعضای برگزیده علاوه بر جذابیت‌های تصویری و تنوع رنگ‌ها بر ویژگی‌های بومی و محلی و اقلیم‌های ایران تمرکز داشته است.
گفتنی است : در همین حال کودکان و نوجوانان ایرانی در 20 سال گذشته در بیشتر سال‌ها موفق به دریافت جوایز ارزشمندی از این رقابت هنری شده‌اند که همه ساله توسط یک موسسه‌ی غیر انتفاعی کشاورزی ژاپن برگزار می‌شود./ع

برچسب ها: اصفهان ، مسابقه ، نقاشی ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.