اراک/

موفقیت در تولید روزانه 16 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه شازند

روند تولید روزانه 16 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه امام خمینی شازند موفقیت آمیز و رضایت بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک استاندار مرکزی در بازدید از پالایشگاه امام خمینی شازند گفت: پالایشگاه امام خمینی شازند از بزرگترین پروژه های نفتی کشور بود که با همت والای متخصصان داخلی به ثمر نشست تا ایران اسلامی گامی بزرگ و ارزشمند را در راستای خودکفایی تولید محصولات مختلف از نفت خام بردارد.

شعبانی فرد با اشاره به تحریم های کورکورانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: متخصصان داخلی ایران عزیز به پشتوانه حمایت همه جانبه و همیشگی ملت تحریم را به فرصتی برای ایران اسلامی تبدیل کرده و نشان دادند تحریم ها نه تنها محدودیتی برای ایران ایجاد نکرده بلکه غیرت ایرانی را به جوش آورده و بستری برای رشدو تعالی این سرزمین شده است.

وی ادامه داد: تلاش متخصصان ایرانی در بهره برداری از پالایشگاه شازند خلاصه نمی شود و از این پس ملت ایران شاهد به ثمر نشستن پروژه های بزرگ صنعت نفت دراستان مرکزی و کشور هستند.

شعبانی فرد از خودکفایی ایران در تبدیل نفت خام به فراورده های نفتی به عنوان آرزوی دیرینه ایرانیان یاد کرد و گفت: امروز ایران به عنوان یك قطب تولید انرژی در دنیا یاد کرد و افزود: افزایش بهر وری یکی از دستاوردهای کشور در تبدیل نفت خام به فرآورده های نفتی است./ع

برچسب ها: شازند ، پالایشگاه ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.