مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه دوخته شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام محمدحسین متوسل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود، مهمترین مسائل کشور را در دو حوزه سیاسی و اقتصادی دیدند و بر حرکت جهادگونه و حماسی برای حل مشکلات این دو حوزه تاکید کردند.

وی ادامه داد: تحقق خواسته رهبری مبنی بر جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد و هر عملی که انجام می دهند و هر تصمیمی که دارند بر این مبنا باشد.

وی حضور گسترده و همه جانبه آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری را سمی مهلک در خنثی سازی نقشه ها و دسیسه های دشمن دانست.

متوسل بیان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در چارچوب قانون و مقررات و انتخاب فردی اصلح و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم ترین گزینه های خلق یک حماسه سیاسی است.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را با حضور گسترده مردم سدی در برابر توطئه های دشمن برشمرد و تصریح کرد: دشمنان در پی مایوس کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند غافل از اینکه مردم ما مانند همیشه ولایتمداری و پایبندی به نظام را با شرکت در عرصه انتخابات نشان می دهند و دشمن را مایوس خواهند کرد.

متوسل تصریح کرد: بدون شک ملت ما تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند و امسال با قدرت در دو عرصه مهم سیاسی و اقتصادی حماسه می آفرینند.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی و سیاسی بر سایر حوزه ها تاثیرگذار است افزود: سال گذشته در حوزه اقتصادی کشور ایران فشار مضاعفی را داشت لذا می طلبد در راستای کم کردن فشارهای اقتصادی و بی اثر شدن تحریم ها نسبت به گذشته در راستای پویایی تولید و حفظو حراست از کار و سرمایه ایرانی با حرکتی حماسی در زمینه اقتصاد گام بزرگی برداشته شود.

وی استفاده از عزم جمعی را برای تحقق حماسه اقتصادی موثر خواند و گفت: بهترین راهی که می توان به این خواسته جامه عمل پوشانید این است که مردم را در این حوزه دعوت به حضور کرد و با برنامه ریزی و اجرای درست حماسه اقتصادی را خلق کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.