رئیس مجمع امورصنفی مشترک تولید فنی- توزیعی وخدماتی شهرستان دماوند گفت: در بازرسی از854 واحد صنفی، 83 صنف متخلف پس از شناسایی و تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ˈعلیرضا خواجه ایˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: واحد بازرسی و نظارت اصناف مجمع امورصنفی با سه گروه بازرسی در سطح بازار، مسیرهای اصلی و ارتباطی به ویژه اماکن رفاهی و پذیرایی، میوه فروشی ها و شیرینی فروشی ها به منظور کنترل و نظارت بیشتر در ایام تعطیلات نوروز حضور داشتند.

رئیس مجمع امورصنفی مشترک تولید فنی-توزیعی وخدماتی دماوند، بیشترین شکایات مردمی در تعطیلات نوروزی را گرانی قیمت میوه به خصوص پرتقال ، سیب، خیار و گوجه فرنگی اعلام کرد.

خواجه ای افزود: بازرسان روزانه فاکتورهای میوه فروشان سطح بازار را کنترل و علت اصلی این گرانی ها را تهیه محصولات با قیمت بالا از محل مبداء عنوان کردند و میوه فروشان نقش چندانی در این افزایش قیمت ها نداشتند.

وی نقش کنترل و نظارت از صنوف و ایجاد گشت مشترک با ادارات مرتبط به ویژه تعزیرات حکومتی را برای کنترل بازار حیاتی خواند و گفت: حضور مستمر بازرسان در سطح شهر و بازار باعث می شود تا فرصت طلبان نتوانند سوء استفاده و سودجویی کنند./ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.