رئيس پليس غرب استان تهران صبح امروز از دستگيري 4 قاچاقچي از کشف 218 کيلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقيف 3 دستگاه وسائط نقليه سنگين وسبک خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ناصر اصلاني" فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران" با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در با شناسائي و دستگيري 4 قاچاقچي، موفق به کشف 218 کيلو و 740 گرم انواع موادمخدر و توقيف 3 دستگاه وسائط نقليه از قاچاقچيان شدند.
 
وي با اشاره به دو عمليات مهم پليس در 3 روز گذشته گفت : با بدست آوردن اخبار واطلاعاتي از فعاليت گسترده چند عنصر اصلي قاچاق موادمخدر ، شناسائي،تعقيب و مراقبت و دستگيري قاچاقچيان در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
رئيس پليس غرب استان تهران در ادامه با اشاره به بدست آمدن سرنخهاي تازه از فعاليت قاچاقچيان گفت:با انجام اقدامات اطلاعاتي ،عناصر اصلي قاچاق موادمخدر که قصد داشتند مقاديري موادمخدر را در سطحي وسيع از محور شهرستان قدس به شهريار منتقل کنند تحت کنترل ومراقبت پليس قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: ساعت 10 شب بيست ويکم فروردين در عملياتي ضربتي در جاده ورودي شهرقدس به شهريار ،يک دستگاه خودروي 405 توقيف و در بازرسي از صندوق عقب آن، 190 کيلو و 640 گرم حشيش ،30 ميليون ريال وجه نقد کشف و دو قاچاقچي بنامهاي "احمدعلي- د" 30 ساله و "جعفر- ر" 34 ساله دستگير وبه پليس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.
اين گزارش حاکيست قاچاقچيان در بازجوئي هاي پليس،مسير بارگيري خودرو وحمل موادمخدر را از بندر عباس،شيراز،قم،تهران ونهايتا شهريار اعلام کردند.
 
سرهنگ" اصلاني" در ادامه به عمليات ديگر پليس در اين ايام به کشف 28 کيلو و 100 گرم ترياک اشاره کرد و گفت : در ادامه مبارزه هاي مستمر پليس با سوداگران مرگ،با بدست آمدن اخبار واطلاعاتي از فعاليت 2 قاچاقچي در محدوده شهريار، شناسائي و دستگيري آنها در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت : با شناسائي قاچاقچيان وبدست آمدن اطلاعات جديد از انتقال موادمخدر به شهريار توسط يک دستگاه خودرو،با تعقيب ومراقبت هاي پليس، ساعت هشت و چهل وپنج دقيقه صبح روز بيست و دوم فروردين، در عملياتي ويژه، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، يک دستگاه خودروي تريلر را در ورودي شهريار توقيف کردند.
 
اين گزارش مي افزايد : با توقيف خودروي سنگين و همچنين يک دستگاه خودروي پرايد از قاچاقچيان، در بازرسي از آنها، 28 کيلو و 100 گرم ترياک کشف و 2 قاچاقچي بنامهاي " علي محمد- س" 29 ساله و "محمود –ز " 30 ساله دستگير و به پليس مبارزه با موادمخدر منتقل شدند.
 
گفتني است قاچاقچيان در بازجوئي هاي پليس،مسير بارگيري خودرو وحمل موادمخدر را از بندر عباس،اصفهان ،کاشان و استان تهران اعلام داشته و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند./ل
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار