استاندار بوشهر گفت: با انتخاب فرماندار عسلویه و شهردار نخل تقی به عنوان مدیران معین روستای درویشی، امدادرسانی به این روستا و سایر روستاهای زلزله زده با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسنوند یکشنبه شب از روستای زلزله‌زده درویشی بازدید و در جمع عده‌ای از مردم این روستا ضمن گفت‌وگو با مردم اظهارداشت: بهترین فرماندار و بهترین شهرداران‌مان را برای امدادرسانی در روستای درویشی مستقر کرده‌ایم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: محمودی فرماندار عسلویه را برای امدادرسانی به مردم روستای درویشی انتخاب کردیم و شهردار نخل تقی نیز که از شهرداران بسیار قوی استان است را به اینجا آورده‌ایم تا خدمت‌رسانی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: دولت اعتبار لازم برای ساخت مسجد و حسینیه درویشی را تصویب کرده و ما نیز تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان کار ساخت را اجرا و به اتمام برسانیم.

حسنوند خاطرنشان کرد: علاوه بر این، به مدیران تاکید کردم زمین ورزشی، کتابخانه و مرکز بهداشت روستای درویشی را هم بازسازی کنند.

حسنوند گفت: یک سری نیازمندی‌هایی هم مردم دارند که دولت آن‌ را تصویب کرده و با تلاش مسئولان این نیازمندی‌ها را تامین خواهیم کرد.

یکی از شهروندان روستای درویشی در جمع مسئولان گفت: از تلاش مهندس نصوری منطقه ویژه، قرارگاه خاتم، استاندار و فرماندار عسلویه از طرف مردم مردم تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: از شخص استاندار که خود با پای پیاده به تمام چادرهای مردم سرکشی می‌کند تقدیر و خدا قوت می‌گویم ضمن اینکه مردم از خدمات صورت گرفته در این روستا رضایت کامل دارند.

این جوان گفت: تلاش‌هایی که در این روستا انجام گرفته، بیش از 70 درصد آماده کار است.

وی از نیروهای امنیتی و انتظامی در این روستا نیز تقدیر کرد.

در ادامه استاندار با شماری از کشاورزان روستای درویشی به گفت‌وگو نشست و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد./ج1

برچسب ها: شهروند ، استاندار ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.