تیم بسکتبال نیویورک نیکز در روز مصدومیت خفیف کارملو آنتونی با یک برد مهم به رده دوم جدول کنفرانس شرق ان بی ای رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این فصل از لیگ ان بی ای یکی از بهترین فصلهای اخیر تیم نیویورک نیکز بوده و تلاشهای بازیکنان این تیم درنهایت به قهرمانی گروه آتلانتیک و رده دوم کنفرانس شرق ختم شد. نیکز با برد 90 بر 80 مقابل ایندیانا جایگاه این تیم را گرفت.

کارملو آنتونی که در برخورد با بازیکن حریف از ناحیه کتف با مشکل روبرو شد بعد از رسیدن به 25 امتیاز و 5 ریباند از بازی بیرون رفت و با توجه به فاصله کم تا بازیهای پلی آف در بازی بعدی مقابل شارلوت هم استراحت می کند. لانس استفنسون بازیکن ایندیانا با 22 امتیاز و چهار ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

روزهای بدون "برایانت" لیکرز

تیم لس آنجلس لیکرز که با شوک مصدومیت شدید کوبی برایانت بازی قبل را به پایان برد، بازی حساس با سن آنتونیو تیم دوم کنفرانس غرب را بدون ستاره خود و با نتیجه 91 بر 86 به پایان برد تا شانس رفتن به پلی آف را از دست ندهد.

دوایت هاوارد با 26 امتیاز و 17 ریباند و استیو بلیک با 23 امتیاز بهترین بازیکنان لیکرز و تیم دانکن با 23 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن سن آنتونیو بود.
 
این هفتیمن برد لیکرز در هشت بازی اخیر به حساب می آمد و بازی بعدی این تیم روز چهارشنبه با هیوستون راکتز خواهد بود.

 برد فیلادلفیا و خداحافظی با مربی

تیم فیلادلفیا که بازیهای پلی آف این فصل را بعد از فصل موفق قبلی از دست داد با نتیجه 91 بر 77 کلیولند را برد تا خداحافظی خوبی برای داگ هولینز مربی این تیم رقم بخورد. هولینز که یک سال دیگر از قرارداد چهار ساله اش باقی مانده به مسئولان تیم اعلام کرد که بعد از اتمام بازیهای فصل عادی از سمت خود کناره گیری می کند.

تریستن تامپسون با 12 امتیاز و 12 ریباند و اسپنسر هاوس با 14 امتیاز، 5 ریباند و شش پاس گل بهترینهای کلیولند و فیلادلفیا در این بازی بودند.

تیم میامی هم در بازی انتقامی مقابل شیکاگو بولز که نوار 27 برد پیاپی این تیم را قطع کرده بود 105 بر 93 برنده شد. کارلوس بوزر با 16 امتیاز و 20 ریباند و لبرون جیمز با 24 امتیاز، هفت ریباند و شش پاس گل بهترین های دو تیم بودند.

وید، ادونیس هاسلم و شین بتیر، سه بازیکن میامی در سفر بعدی تیم برای بازی با کلیولند غایب خواهند بود و لبرون جیمز هم تاکید کرد تا زمان بازی شرایطش برای قرار گرفتن در ترکیب سنجیده می شود.

بیست و دومین برد خانگی دنور و مصدومیت "فرید"

تیم دنور ناگتز با نتیجه 118 بر 109 مقابل پورتلند، بیست و دومین برد خانگی پیاپی خود را به دست آورد اما کنت فرید ستاره تیم هم با مصدومیت مچ پا در دقایق اول بازی، زمین را ترک کرد هر چند آزمایشات اولیه مشکل جدی ای را نشان نداد. دیمین لیلارد 30 امتیاز، پنج ریباند و شش پاس گل برای پورتلند و آندره ایگودالا، 28 امتیاز، هفت ریباند و 19 پاس گل برای دنور داشتند.

تیم تورنتو هم در بازیهای دیشب، 93 بر 87 بروکلین نتز را برد. درون ویلیامز در این بازی 30 امتیاز و هفت پاس گل داشت و دمار دروزن 36 امتیاز و پنج ریباند ثبت کرد.

 درک نویتزکی 25 هزار تایی شد!

تیم دالاس موریکز که برای اولین بار از فصل 1989-90 بازیهای پلی اف لیگ را از دست داده با نتیجه 107 بر 89 نیو اورلئانز را برد.
 
درک نویتزکی ستاره دالاس با 19 امتیاز این بازی، هفدهمین بازیکنی لقب گرفت که در لیگ ان بی ای به مرز 25 هزار امتیاز رسیده اند.
 
در آخرین بازی یکشنبه هم هیوستون 121 بر 100 ساکرامنتو کینگز را برد./آق

برچسب ها: دنور ، لیکرز ، نویتزکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار